Aktualizacja DESKTOMY 29.11.2019
29.11.2019
Zapraszamy do zapoznania się z funkcjonalnościami wdrożonymi do DESKTOMY w najnowszej aktualizacji.
W aktualizacji z dnia 29.11.2019 dodaliśmy:
– Zamawianie skanu poczty
– Podsumowanie kosztów klienta
– Dodatkowe pola klienta
– Historię wygenerowanych dokumentów
Drobne:
– Najnowsze wiadomości na dashboardzie
– Zliczanie stron w załączniku poczty
– Poprawki graficzne
Zamawianie skanu poczty
Opcja zamawiania skanu poczty, pozwala klientom wirtualnego biura, wysyłać automatyczne prośby o skan wskazanej poczty. Jeśli w powiadomieniu e-mail dla danej korespondencji, nie został dodany załącznik, klient będzie miał dostępny w e-mailu przycisk “Poproś o skan”. Po wysłaniu prośby, na dashboardzie administratora, pojawi się powiadomienie o nowej prośbie. Aby opcja była dostępna, wcześniej należy ją aktywować w ustawieniach.
Podsumowanie kosztów klienta
Podsumowanie kosztów klienta, daje możliwość wygenerowania zestawienia kosztów usług wygenerowanych przez danego klienta, w wybranym przez nas okresie. Zestawienie uwzględnia obsłużoną pocztę bez skanów, jak i ze skanami, pocztę wychodzącą, rezerwacje sal konferencyjnych, jednorazowe usługi dodatkowe oraz wysłane powiadomienia SMS.
Dodatkowe pola klienta
Dodatkowe pola klienta, pozwalają zdefiniować dowolną ilość dodatkowych pól w ekranie dodawania lub edycji klienta. Opcja dostępna jest w ustawieniach, gdzie tworzymy nowe pole, ustawiając jego nazwę oraz to, czy ma być ono wymagane do uzupełnienia, czy też nie.
Historia wygenerowanych dokumentów
Generując dokumenty w dostępnym w DESKTOMY generatorze, mamy możliwość przejrzeć historię wygenerowanych do tej pory plików z konkretnego szablonu. Zapisany w historii dokument można również pobrać.