ZAKŁADAM KONTO

AKTUALNOŚCI

Bądź na bieżąco!

Aktualizacja DESKTOMY 29.11.2019

29.11.2019

Zapraszamy do zapoznania się z funkcjonalnościami wdrożonymi do DESKTOMY w najnowszej aktualizacji.

W aktualizacji z dnia 29.11.2019 dodaliśmy:

– Zamawianie skanu poczty

– Podsumowanie kosztów klienta

– Dodatkowe pola klienta

– Historię wygenerowanych dokumentów

 

Drobne:

– Najnowsze wiadomości na dashboardzie

– Zliczanie stron w załączniku poczty

– Poprawki graficzne

 

Zamawianie skanu poczty

Opcja zamawiania skanu poczty, pozwala klientom wirtualnego biura, wysyłać automatyczne prośby o skan wskazanej poczty. Jeśli w powiadomieniu e-mail dla danej korespondencji, nie został dodany załącznik, klient będzie miał dostępny w e-mailu przycisk “Poproś o skan”. Po wysłaniu prośby, na dashboardzie administratora, pojawi się powiadomienie o nowej prośbie. Aby opcja była dostępna, wcześniej należy ją aktywować w ustawieniach.

 

Podsumowanie kosztów klienta

Podsumowanie kosztów klienta, daje możliwość wygenerowania zestawienia kosztów usług wygenerowanych przez danego klienta, w wybranym przez nas okresie. Zestawienie uwzględnia obsłużoną pocztę bez skanów, jak i ze skanami, pocztę wychodzącą, rezerwacje sal konferencyjnych, jednorazowe usługi dodatkowe oraz wysłane powiadomienia SMS.

 

Dodatkowe pola klienta  

Dodatkowe pola klienta, pozwalają zdefiniować dowolną ilość dodatkowych pól w ekranie dodawania lub edycji klienta. Opcja dostępna jest w ustawieniach, gdzie tworzymy nowe pole, ustawiając jego nazwę oraz to, czy ma być ono wymagane do uzupełnienia, czy też nie.

 

Historia wygenerowanych dokumentów

Generując dokumenty w dostępnym w DESKTOMY generatorze, mamy możliwość przejrzeć historię wygenerowanych do tej pory plików z konkretnego szablonu. Zapisany w historii dokument można również pobrać.