ZAKŁADAM KONTO

AKTUALNOŚCI

Bądź na bieżąco!

Aktualizacja 13.07.2020 – Powiadomienia SMS

15.07.2020

Wiemy jak wiele informacji jest przekazywanych każdego dnia przez Wirtualne Biura. Dobra organizacja pracy i wielozadaniowość, to na pewno cechy, którymi trzeba się odznaczać! W związku z tym, chcemy wprowadzić kilka udogodnień, które będą w stanie odciążyć i wspomóc tę pracę.

Tak powstały funkcje związane z wysyłką powiadomień SMS. Możesz je wykorzystać na wiele sposobów, np.:

  1. powiadom Klienta o ważnej korespondencji,
  2. wyślij prośbę o uregulowanie płatności za fakturę,
  3. poinformuj wszystkich klientów o zmianach w funkcjonowaniu biura,
  4. przypomnij klientowi o kończącej się umowie,
  5. otrzymuj powiadomienia o nowych prośbach o skan korespondencji,
  6. otrzymuj powiadomienia o nowych rezerwacjach sal konferencyjnych.

 

 

  1. Powiadom Klienta o ważnej korespondencji.

Wirtualne Biuro niejednokrotnie ma uprawnienia do odbioru korespondencji w imieniu Klienta. W przypadku kiedy konkretna poczta jest priorytetowa, Wirtualne Biuro ma możliwość poinformowania o tym Odbiorcy, poprzez wysłanie wiadomości SMS. W szybki i pewny sposób, Klient dostaje wiadomość bezpośrednio na swój telefon, z informacją o nadawcy korespondencji i ewentualnych dodatkowych informacjach.

 

 

  1. Wyślij prośbę o uregulowanie płatności za fakturę.

Zdarza się, że Klienci w natłoku spraw, zapominają o całkowitym lub częściowym opłaceniu faktury wystawionej przez Wirtualne Biuro. Za pomocą nowej funkcji SMS, istnieje możliwość wysłania przypomnienia na telefon, z poziomu DESKTOMY. Za jednym kliknięciem, wyświetla się szablon wiadomości z odpowiednią kwotą, odbiorcą i numerem telefonu.

 

 

  1. Poinformuj wszystkich klientów o zmianach w funkcjonowaniu biura.

W przypadku uniwersalnej informacji, która dotyczy wszystkich Klientów, możemy jednym kliknięciem wysłać wiadomość do wszystkich. Dokładnie ta sama treść SMS’a pojawi się na telefonie każdego Klienta. Czy to długotrwała i żmudna czynność? Nie! Po zaznaczeniu jednego checkboxa, do stworzonej wiadomości, zostaną dołączeni wszyscy Klienci z podanym numerem komórkowym. Ta opcja jest przydatna nie tylko od święta i związanych z tym życzeń. W przypadku, kiedy Wirtualne Biuro wprowadza zmiany np. w zakresie godzin otwarcia, taka informacja jest istotna dla każdego Klienta. Warto więc przekazać ją jak najszybciej i bezpośrednio do zainteresowanych osób.

 

 

  1. Przypomnij Klientowi o kończącej się umowie.

Ta funkcja umożliwia wysłanie dowolnej, spersonalizowanej wiadomości SMS do konkretnego odbiorcy. Z poziomu listy klientów należy wybrać Klienta, któremu chcemy przekazać informację, np. o kończącej się umowie. Numer kontaktowy zostaje przypisany automatycznie, więc pozostaje jedynie stworzyć odpowiednią treść wiadomości, która wyświetli się na telefonie Klienta.

 

 

  1. Otrzymuj powiadomienia o nowych prośbach o skan korespondencji.

W sytuacji, kiedy Klient otrzyma e-maila ( bez załącznika ), z informacją o korespondencji do odbioru, znajdzie w nim przycisk „ Poproś o Skan”. Ta funkcja pozwala na bezpośrednie przesłanie informacji od Klienta do Wirtualnego Biura, o potrzebie załączenia skanu danej poczty. W tym przypadku, to pracownik Wirtualnego Biura otrzymuje wiadomość SMS na telefon z odpowiednim powiadomieniem.

 

 

  1. Otrzymuj powiadomienia o nowych rezerwacjach sal konferencyjnych.

Wirtualne Biuro może wybrać opcję o powiadomieniu SMS’owym w razie rezerwacji Sali Konferencyjnej.  Na podobnej zasadzie jak prośba o skan, pracownik biura otrzymuje bezpośrednią wiadomość z poziomu DESKTOMY, o nowej rezerwacji. W tekście znajdą się informacje: jaki klient, na kiedy i jaka sala konferencyjna została zarezerwowana.

 

Aktywacja powiadomień:

Funkcje SMS mogą zostać aktywowane w dowolnym momencie.

Aby tego dokonać, należy wejść w: Panel Administracji -> Ustawienia  -> Ustawienia SMS. Tutaj też możesz sprawdzić koszt SMSów, który odpowiada cennikowi na stronie https://desktomy.pl/cennik/. Aby wysyłać wiadomości SMS musisz mieć odpowiednie środki w portfelu, możesz je sprawdzić klikając w przycisk Konto znajdujący się w prawym górnym rogu aplikacji.

Każdy Klient na początku działania aplikacji otrzymał 10zł na sprawdzenie powiadomień SMS, wypróbuj je już dzisiaj!