Personalizacja E-mail
Wiadomości oraz powiadomienia, które zostaną wysłane do Klientów mogą wyglądać jeszcze lepiej. Wszystko to, dzięki możliwości personalizacji e-mail.
PERSONALIZACJA E-MAIL
Aby spersonalizować wysyłane wiadomości e-mail, wybieramy w menu po lewej stronie Administracja – Ustawienia – E-mail w części E-mail podpis i stopka.
W tym miejscu, możemy ustawić podpis i stopkę naszej firmy, bądź osoby obsługującej pocztę. Oczywiście, edytor obsługuje znaczniki HTML. Poza tym, spełnia standardowe funkcje edytora tekstu.
Podsumowując miejsca edycji poszczególnych elementów Powiadomień:
- belka kolorystyczna górna – Administracja – Ustawienia – E-mail, część E-mail powiadomienia – Personalizacja powiadomień
- treść – Administracja – Ustawienia – E-mail, część E-mail powiadomienia – Personalizacja powiadomień
- podpis (tekst pod treścią) – Administracja – Ustawienia – E-mail, część E-mail Podpis i Stopka -edytor Podpisu
- belka kolorystyczna dolna – Administracja – Ustawienia – E-mail, część E-mail podpis i stopka – edytor Informacji dodatkowej
- stopka (treść pod belką kolorystyczną dolną) – Administracja – Ustawienia – E-mail, część E-mail podpis i stopka – edytor Stopki
Wprowadzone zmiany zapisujemy, znajdującym się poniżej przyciskiem Zapisz.
Dodatkowo każdą treść powiadomienia e-mail, możemy edytować. Zgodnie z powyższym zdjęciem możliwość zmiany treści również znajduje się w części Administracja-Ustawienia-E-mail w E-maila powiadomienia, przycisk Personalizacja powiadomień
Po przejściu do personalizacji powiadomień wyświetlą nam się 3 kolumny:
Lista powiadomień – jest to lista ze wszystkimi powiadomieniami wysyłanymi z systemu, które można edytować. Aby wejść w każdy moduł, należy otworzyć folder poprzez dwukrotne kliknięcie na ikonę folderu. Aby sprawdzić treść każdej wiadomości wystarczy wybrać powiadomienie, które nas interesuje i kliknąć w niego.
Edytor treści – kolumna znajduje się w środku widoku i zawiera edytor treści danego powiadomienia wraz z listą użytych [zmiennych]. Użycie zmiennych w tym miejscu spowoduje, że dla każdego klienta/poczty itd zmienne podmienią się na konkretna, spersonalizowane dane
Podgląd wiadomości – zawiera widok powiadomienia, który wyświetla się klientom.
Wprowadzone zmiany zapisujemy, znajdującym się poniżej przyciskiem Zapisz.
Od teraz, wiadomości wysyłane do Klientów, będą zawierały wprowadzone informacje.