ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Jak wysłać wiadomość do klienta

W trosce o jakość komunikacji z Klientem, DESKTOMY umożliwia wysyłkę wiadomości wewnątrz aplikacji, która powiadomi go o najpilniejszych kwestiach.

WYSYŁANIE WIADOMOŚCI DO KLIENTA

W tym celu należy w menu po lewej stronie wybrać sekcję Wiadomości -> Wyślij wiadomość.

 

Po wybraniu opcji Wyślij wiadomość, pojawia się formularz, który posłuży nam do wysłania wiadomości do wybranego Klienta.

W rubryce Do*, wybieramy z rozwijanej listy interesującego nas Klienta. Opcjonalnie, możemy wpisać ręcznie nazwę firmy. Po wpisaniu pierwszych kilku liter, system automatycznie zasugeruje poszukiwanego Klienta.

 

Do wiadomości możemy załączyć plik. Maksymalny jego rozmiar to 15MB.

 

Poniżej, mamy do wyboru opcję Wyślij wiadomość jako e-mail. Gdy ją zaznaczymy, wyślemy do naszego Klienta wiadomość jako e-mail. Temat wpisany w formularzu pojawi się jako temat e-maila, a treść umieszczona w wiadomości, będzie jego treścią.

 

W taki sposób prezentuje się wiadomość wysłana jako e-mail.

 

Jeśli nie zaznaczymy opcji Wyślij wiadomość jako e-mail, wyślemy wiadomość wewnątrz systemu. O tej wiadomości Klient zostanie poinformowany powiadomieniem e-mail. Jednak w tym przypadku, nie będzie miał możliwości odczytu wiadomości z poziomu swojej platformy e-mail, aby to zrobić będzie musiał zalogować się do systemu DESKTOMY.

 

Ostatnim krokiem jest wysłanie wiadomości. Zrobimy to za pomocą znajdującego się poniżej przycisku Wyślij.

Jeśli pojawi się potrzeba wysłania jednej wiadomości do wszystkich klientów, zamiast opcji Wyślij należy wybrać Wyślij do wszystkich. Dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić mnóstwo czasu oraz zapewnić Klientom najszybszy przepływ informacji.

Aby wysłać wiadomość do klientów możemy również skorzystać z widoku Klienci-Lista Klientów. W tabeli wybieramy sobie klientów, do których chcemy wysłać wiadomość a następnie wybieramy przycisk wyślij wiadomość. W ten sposób system przeniesie nas do moduły tworzenia wiadomości, który został opisany powyżej, przy czym lista adresatów (rubryka „Do:”) będzie już uzupełniona.

W taki sposób, możemy sprawnie komunikować się z Klientami informując ich na bieżąco o najpilniejszych kwestiach.

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!