ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Wiadomości odebrane i wysłane

Jeżeli chcemy przejrzeć wiadomości, które otrzymaliśmy od Klientów lub te, które wysłaliśmy, możemy zrobić to używając opcji Odebrane i Wysłane w sekcji Wiadomości. Znajdują się tam wszystkie wiadomości, które zostały przez nas wysłane i odebrane.

WIADOMOŚCI ODEBRANE I WYSŁANE

Gdy chcemy sprawdzić wiadomości odebrane, w menu po lewej stronie wybieramy Wiadomości -> Odebrane.

 

Po wybraniu opcji Odebrane na ekranie wyświetli nam się lista wiadomości, które zostały przez nas odebrane.

Jeśli nie możemy znaleźć interesującej nas wiadomości, możemy użyć wyszukiwarki w prawym górnym rogu.

 

W przypadku wiadomości, które zaśmiecają naszą skrzynkę, możemy w łatwy sposób je usunąć, wybierając czerwoną ikonę po prawej stronie, w rubryce wiadomości.

 

Po wybraniu opcji Usuń, na ekranie wyświetli nam się okno, w którym będziemy musieli potwierdzić, czy na pewno trwale chcemy usunąć wybraną wiadomość.

 

Gdy chcemy sprawdzić wiadomości odebrane, w menu po lewej stronie wybieramy Wiadomości -> Wysłane.

 

Po wybraniu opcji Wysłane, na ekranie wyświetli się lista wiadomości, które zostały przez nas wysłane.

Jeśli nie możemy znaleźć interesującej nas wiadomości, możemy użyć wyszukiwarki w prawym górnym rogu.

W przypadku wiadomości, które zaśmiecają naszą skrzynkę, należy wybrać ikonę Usuń, z prawej strony rubryki, wybranej wiadomości. Proces ten został opisany powyżej.

 

Dzięki tym funkcjom, możemy sprawnie zarządzać wymianą wiadomości z klientami biura.

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!