Zatwierdzanie rezerwacji sali
Jeżeli tworząc nową salę konferencyjną, nie zaznaczyliśmy opcji Rezerwacja automatyczna, to każda rezerwacja tej sali musi być potwierdzona przez Administratora.
POTWIERDZENIE REZERWACJI ZŁOŻONEJ PRZEZ KLIENTA
W celu zatwierdzenia rezerwacji dokonanej przez Klienta, wybieramy w menu po lewej stronie Rezerwacje -> Sale konferencyjne.
Poniżej znajduje się Kalendarz, w którym mamy zaznaczone rezerwacje kolorami przypisanymi do konkretnej sali.
W przypadku rezerwacji oczekującej na zatwierdzenie, kolor będzie miał delikatnie wyblakły odcień.
Aby potwierdzić rezerwację, klikamy w nią na kalendarzu. Otworzy się panel Szczegóły rezerwacji. Znajdziemy tu wszystkie informacje dotyczące rezerwacji.
W tym miejscu widzimy status rezerwacji oraz opcję potwierdzenia rezerwacji. Jeśli wszystko się zgadza i rezerwacja przeszła weryfikację Administratora, możemy zatwierdzić ją przyciskiem Zatwierdź rezerwację.
O zatwierdzeniu rezerwacji, Klient zostanie poinformowany automatycznie e-mailem.