ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Zatwierdzanie rezerwacji sali

Jeżeli tworząc nową salę konferencyjną, nie zaznaczyliśmy opcji Rezerwacja automatyczna, to każda rezerwacja tej sali musi być potwierdzona przez Administratora.

POTWIERDZENIE REZERWACJI ZŁOŻONEJ PRZEZ KLIENTA

W celu zatwierdzenia rezerwacji dokonanej przez Klienta, wybieramy w menu po lewej stronie Rezerwacje -> Sale konferencyjne.

 

Poniżej znajduje się Kalendarz, w którym mamy zaznaczone rezerwacje kolorami przypisanymi do konkretnej sali.

 

W przypadku rezerwacji oczekującej na zatwierdzenie, kolor będzie miał delikatnie wyblakły odcień.

 

Aby potwierdzić rezerwację wybieramy jedną z dwóch możliwości:
możliwość #1 klikamy w daną rezerwację na kalendarzu. Otworzy się panel Szczegóły rezerwacji. Znajdziemy tu wszystkie informacje dotyczące rezerwacji.

 

W tym miejscu widzimy status rezerwacji oraz opcję potwierdzenia rezerwacji. Jeśli wszystko się zgadza i rezerwacja przeszła weryfikację Administratora, możemy zatwierdzić ją przyciskiem Zatwierdź rezerwację.

możliwość #2 zatwierdzanie lub anulowanie rezerwacji z poziomu otrzymanego maila. W otrzymanej przez administratora wiadomości e-mail pojawią się przyciski umożliwiające zatwierdzenie danej rezerwacji bez logowaniu, po logowaniu lub jej anulowanie.

O zatwierdzeniu rezerwacji, Klient zostanie poinformowany automatycznie e-mailem.

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!