ZAKŁADAM KONTO

AKTUALNOŚCI

Bądź na bieżąco!

Wirtualne biuro z własnym panelem zarządzania – dlaczego to się opłaca?

30.04.2019

Koszty wynajmu stacjonarnego biura często są większe niż budżet nowo powstałej firmy. Ograniczenia finansowe uniemożliwiają podjęcie w nim pracy, co zmusza młodych przedsiębiorców i freelancerów do poszukiwania rozwiązań na ich kieszeń. Niekiedy również profil firmy, branża i specyfika usługi nie wymaga posiadania biura stacjonarnego, jednak adres musi posiadać każda firma. W takich okolicznościach bardzo dobrze sprawdza się wirtualne biuro, w którym możesz mieć własny panel zarządzania.

Wirtualne biuro to jeden ze sposobów na redukcję kosztów firmowych. Nie ma konieczności utrzymywania biura stacjonarnego, za wynajem którego w dużym mieście musimy zapłacić ok. 100-200 zł/m2. Łatwo można więc oszacować, ile pozostaje w naszej kieszeni. Wirtualne biuro to usługa, która zapewnia adres do rejestracji firmy, na który dostarczana jest również korespondencja firmowa. Bardzo często można skorzystać z wynajmu sali konferencyjnej oraz przestrzeni biurowej do pracy. Oferta wirtualnego biura nie przewiduje jednak własnego panelu zarządzania. Istnieje jednak możliwość obsługi wirtualnego biura z wykorzystaniem aplikacji DESKTOMY.

Dlaczego wirtualne biuro?

Czy wiesz, że jednym z czynników, które mają wpływ na postrzeganie Twojej firmy, jest jej adres? Dobra komunikacja z centrum miasta, nowoczesny biurowiec, przyjazna okolica, przeszklone szyby i winda – taka lokalizacja robi dobre wrażenie na Twoich klientach. Na adres Twojego wirtualnego biura wysyłane są listy urzędowe, jak również przez Twoich kontrahentów i klientów. Nie musisz ponadto dysponować własną przestrzenią biurową, aby zorganizować spotkanie z klientem czy też omówić projekt ze swoimi partnerami biznesowymi. W ofercie wirtualnych biur jest także wynajem sali konferencyjnych.

Dlaczego z własnym panelem zarządzania?

Wirtualne biuro nie oznacza braku obowiązków związanych z prowadzeniem firmy. Ona istnieje, a Ty musisz zadbać o profesjonalną obsługę swojego klienta, ale również świadomie zarządzać innymi obszarami swojej działalności. Aplikacja do obsługi wirtualnego biura DESKTOMY umożliwia zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Informacje wprowadzasz do systemu, porządkując wiadomości wg. statusów. Klienci otrzymują automatyczne powiadomienia o wysłanej do niego poczcie.

Jedną z funkcji aplikacji jest także potwierdzenie odbioru korespondencji. Wygenerowana zostaje lista osób upoważnionych do odbioru korespondencji konkretnego klienta. Możesz wydrukować potwierdzenie, a wszelkie informacje o dacie, godzinie i osobie odbierającej pocztę są zapisywane w systemie. Możesz w dowolnym momencie sprawdzić historię poczty.

W DESKTOMY znajduje się też kalendarz rezerwacji sali konferencyjnych, który możesz udostępniać swoim klientom. Przejrzysta forma oraz stały dostęp do danych pozwoli Ci zawsze dotrzymywać terminów umówionych spotkań. Z tej opcji skorzystać mogą również osoby odwiedzające Twoją stronę internetową bez konieczności posiadania konta w aplikacji (otrzymują specjalny link).

Połączenie wirtualnego biura z aplikacją do jego obsługi pozwoli Ci zautomatyzować wiele procesów, które dotychczas musiałeś kontrolować samodzielnie. Wirtualne biuro umożliwia generowanie dużych oszczędności, z kolei system DESKTOMY usprawnia jego pracę, co przekłada się na wyższy komfort pracy i obsługę klienta na wysokim poziomie.