Rejestr Potencjalnych Klientów
Stwórz swój spersonalizowany formularz do Rejestracji Potencjalnych Klientów. Zbieraj kontakty i buduj bazę kontaktów, dzięki której nawiążesz współpracę z nowymi firmami, chcącymi korzystać z usług Wirtualnego Biura.
Aby zacząć, należy wejść w zakładkę: Klienci -> Potencjalni Klienci
W prawym górnym rogu, znajduje się przycisk „Formularz rejestracji”. Po jego kliknięciu, zostaniemy przeniesieni do widoku ustawień formularza. Od góry, zostaną wymienione pola, które w zależności od indywidualnych potrzeb, należy zaznaczyć. Tylko wybrane pola, będą wyświetlane w finalnej wersji formularza.
W przypadku kiedy dana informacja jest niezbędna, należy zaznaczyć checkbox po prawej stronie, w kolumnie „Wymagane”. Dzięki temu, dane pole, będzie wyświetlane jako niezbędne do wypełnienia. Dopiero po jego prawidłowym uzupełnieniu, formularz będzie mógł być przesłany do Rejestru Potencjalnych Klientów w DESKTOMY.
W podstawowej wersji formularza, tylko dwa pola są obowiązkowe do uzupełnienia: Nazwa Firmy oraz E-mail. O dodawaniu kolejnych sekcji, można decydować indywidualne, według potrzeb.
Po prawej stronie widnieje link, pod którym będzie dostępny nasz formularz. Po kliknięciu w niego, uzyskamy podgląd Rejestru.
Poniżej znajduje się lista wprowadzonych pakietów do systemu. Na tej samej zasadzie – wyboru i zaznaczenia checkboxa – należy wybrać, które pakiety będą wyświetlane w Formularzu. Korzystając z indywidualnych linków, można je automatycznie przypisywać do konkretnych pakietów. Klient, który będzie odwiedzał stronę WWW, będzie mógł wybierać spośród opcji/pakietów, które dodamy właśnie w na tym etapie.
Poniżej znajdują się pola na zamieszczenie zgody/regulaminu, który może zawierać sam tekst, lub link. Ilość tabeli można dodawać w nielimitowanej ilości lub usuwać. Pod każdym polem tekstowym z zamieszczoną zgodą, widnieje box „Wymagana”, który należy zaznaczyć w przypadku, kiedy Potencjalny Klient musi wyrazić na nią zgodę.
Na samym dole strony, widnieje miejsce na zamieszczenie dodatkowych informacji, na przykład logo Wirtualnego Biura lub opis usługi.
Po zakończonej edycji, należy zapisać stworzony formularz i zobaczyć jego finalną wersję. Dodatkowo zostanie wygenerowany link, który można zamieścić bezpośrednio na stronie www Wirtualnego Biura, który będzie prowadził potencjalnych klientów, do tego właśnie formularza.
Dalsza edycja formularza jest możliwa w każdym momencie pracy.
Kiedy Klient wypełni Formularz znajdujący się na stronie www Wirtualnego Biura, dane kontaktowe, osobowe oraz wybrany pakiet, zostaną automatycznie zapisane w bazie potencjalnych klientów w DESKTOMY oraz wysłane zostanie powiadomienie na maila, który podajemy tworząc formularz.
Gdzie znajduje się baza Potencjalnych Klientów?
Należy wejść w zakładkę Klienci -> Potencjalni Klienci
W sytuacji kiedy Potencjalny Klient zdecyduje się na nawiązanie współpracy z Wirtualnym Biurem, możemy przenieść go z bazy Potencjalnych Klientów do bazy Klientów Aktywnych.
Aby to zrobić, należy wejść w zakładkę: Klienci -> Potencjalni Klienci
Wyszukać odpowiedniego Klienta a następnie wejść w jego edycję.
Na tym etapie nadal możemy edytować dane/pakiet/powiadomienia dla wybranego Klienta. Dodatkowo, po prawej stronie ekranu, wyświetlane są informacje, których udzielił Klient wypełniając formularz podczas wizyty na stronie www Wirtualnego Biura.
Jeżeli dane pozostają bez zmian lub edycja została zakończona, należy przesunąć się na sam dół strony. To tam znajduje się przycisk „Zapisz jako aktywnego klienta”. Po wybraniu tej opcji, Klient Potencjalny staje się Klientem Aktywnym i znajduje się na Liście Klientów w zakładce Klienci.