ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Przyznawanie dostępu do panelu klienta

Aby Klient Wirtualnego biura, mógł w pełni korzystać z udogodnień, jakie gwarantuje system DESKTOMY, musimy przyznać mu dostęp do Panelu Klienta.

PRZYZNAWANIE DOSTĘPU DO PANELU KLIENTA

W pierwszej kolejności, musimy dodać Klienta do naszej bazy Klientów w systemie DESKTOMY. Jak dodać nowego Klienta, zostało opisane w artykule Jak dodać nowego Klienta.

Gdy Klient został wprowadzony do systemu, czas utworzyć nowego użytkownika. Jest to konto dla naszego Klienta, za pomocą którego, będzie mógł logować się do Panelu Klienta. Proces dodawania użytkownika, został opisany w artykule Jak dodać użytkownika Klienta.

Jeżeli tworząc użytkownika skorzystaliśmy z Opcji 1 lub 2 teraz pozostaje poinformować naszego Klienta i lub użytkownika o dostępie do Panelu Klienta oraz przekazać mu dane do logowania. Nasz Klient, od teraz logując się do systemu DESKTOMY, będzie miał dostęp do swojego Panelu Klienta, gdzie między innymi sprawdź pocztę oczekującą na odbiór, czy dokona rezerwacji sali konferencyjnej. Jeżeli przy tworzeniu użytkownika skorzystaliśmy z Opcji 3 wystarczy aby nowy użytkownik zarejestrował się a dotychczasowy, któremu przyznano dostęp do kolejnego panelu klienta, zalogował się swoimi danymi.

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!