Przesyłanie, niszczenie, wyrzucanie korespondencji
Przesyłanie korespondencji umożliwia przesłanie korespondencji na wskazany adres. Przesłanie korespondencji, co do zasady, powinno być realizowane na wyraźną prośbę Klienta. W Desktomy, Klienci posiadający panel Klienta, mogą wysłać taką prośbę za pomocą aplikacji, dzięki temu biuro otrzymuje ją w czasie rzeczywistym i jest w stanie precyzyjnie zarządzić tą informacją, gdyż wiadomość dotycząca przesłania kieruje Administratora bezpośrednio do korespondencji, którą klient chce przesłać. Dodatkowo Klient musi uzupełnić adres, na który korespondencji ma zostać wysłana, co pozwala unikną pomyłki. Dzięki tej opcji kluczowe informacje są zebrane i mogą być w każdej chwili odszukane. Po przesłaniu, korespondencja uzyskuje status „Przesłane”.
Niszczenie korespondencji to opcja pozwalająca Administratorowi zniszczyć daną korespondencję Klienta. Niszczenie powinno się odbywać na wyraźne polecenie Klienta. W Desktomy, Klienci posiadający panel Klienta, mogą wysłać takie polecenie za pomocą aplikacji, dzięki temu biuro otrzymuje ją w czasie rzeczywistym i jest w stanie precyzyjnie zarządzić tą informacją, gdyż wiadomość dotycząca niszczenia kieruje Administratora bezpośrednio do korespondencji, którą klient chce zniszczyć. Dzięki tej opcji kluczowe informacje są zebrane i mogą być w każdej chwili odszukane. Po zniszczeniu korespondencja uzyskuje status „zniszczone”.
Wyrzucenie korespondencji to opcja pozwalająca Administratorowi wyrzucić daną korespondencję Klienta. Wyrzucenie powinno się odbywać na wyraźne polecenie Klienta. W Desktomy, Klienci posiadający panel Klienta, mogą wysłać takie polecenie za pomocą aplikacji, dzięki temu biuro otrzymuje ją w czasie rzeczywistym i jest w stanie precyzyjnie zarządzić tą informacją, gdyż wiadomość dotycząca wyrzucenia kieruje Administratora bezpośrednio do korespondencji, którą klient chce wyrzucić. Dzięki tej opcji kluczowe informacje są zebrane i mogą być w każdej chwili odszukane. Po zniszczeniu korespondencja uzyskuje status „wyrzucona”.
W Desktomy rozróżniamy zniszczenie od wyrzucenia, gdyż zdarza się, że Biura nakładają dodatkowe opłaty na dokumenty, które mają być zniszczone. Niszczenie dokumentów może oznaczać rzucone do niszczarki lub zamówienie specjalistycznej firmy, która zajmuje się niszczeniem dokumentów. Wyrzucenie najczęściej dotyczy materiałów reklamowych i wiążę się z wyrzuceniem do kosza bez dodatkowych opłat.
Aby jedna z powyższych funkcji została zrealizowane Klient powinien zaznaczyć korespondencję, którą chce przesłać, zniszczyć lub wyrzucić oraz wybrać odpowiedni button.
Po wykonani tej akcji, otworzy się okno z wiadomością wysyłaną, która będzie zawierała wszystkie wymagane informacje stosownie do polecenia.
Teraz wystarczy kliknąć wyślij, aby wiadomość trafiła do Biura. Biuro otrzymuje wiadomość w sekcji Wiadomości – Odebrane. Treści wiadomości pozwalają przejść do poszczególnej korespondencji lub przejść do Wydania poczty, aby tam dokończyć operację niszczenia, wydania lub przesłania poprzez użycie odpowiednich buttonów w Wydaj pocztę.