ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Przenoszenie do archiwum i przywracanie klientów

Bywa tak, że musimy na jakiś czas zawiesić współpracę z Klientem. Jednak stratą czasu byłoby usuwanie go z bazy Klientów, by za jakiś czas wprowadzać Go ponownie. By rozwiązać ten problem i zaoszczędzić mnóstwo czasu powstała sekcja Archiwum, w której możemy umieszczać Klientów tymczasowo nie korzystających z wirtualnego biura.

PRZENOSZENIE DO ARCHIWUM I PRZYWRACANIE KLIENTÓW

Jeśli chcemy przenieść Klienta do Archiwum w pierwszej kolejności musimy otworzyć naszą listę klientów. W menu po lewej stronie wybieramy Klienci -> Lista klientów.

 

Gdy wyświetli nam się lista, po prawej stronie rubryki, przy każdym Kliencie zauważymy szereg ikon. W tym momencie interesuje nas przycisk Usuń.

 

Po kliknięciu czerwonej ikony Usuń, na ekranie pojawi się okno z pytaniem, czy na pewno chcemy usunąć Klienta.

W tym miejscu, śmiało możemy kliknąć Usuń, ponieważ jak możemy zauważyć pojawia się informacja, że Klient nie zostaje trwale usunięty z naszej bazy. W tym momencie klikając Usuń, przeniesiemy danego Klienta do Archiwum, a jego użytkownicy nie będą mogli logować się do systemu.

 

Klient został przeniesiony do Archiwum. W menu po lewej stronie wybieramy sekcję Klienci -> Archiwum.

 

Nasz Klient znajduje się teraz w Archiwum, a jego status w Kartotece będzie Nieaktywny. W tej sekcji Klient może znajdować się tak długo ile będzie trzeba. Jednak możemy z tego poziomu dokonać dwóch decydujących czynności Przywrócić Klienta lub Usunąć Go całkowicie z naszej bazy.

Gdy zdecydujemy się Przywrócić Klienta wystarczy wybrać znajdującą się po prawej stronie rubryki ikonę “plusa”.

 

Jeśli zdecydujemy się przywrócić Klienta wybierając ikonę Przywróć na ekranie pojawi nam się okno z zapytaniem o to czy na pewno chcemy przywrócić Klienta. Jeśli klikniemy zielony przycisk Przywróć, klient powróci do naszej listy klientów, a jego użytkownicy, znowu będą mogli się logować do systemu.

 

Jeżeli jednak będziemy chcieli usunąć całkowicie Klienta z naszej bazy należy wybrać czerwoną ikonę Usuń.

 

Po wybraniu opcji Usuń, na ekranie pojawi się okno z pytaniem czy na pewno chcemy trwale usunąć Klienta z naszej bazy.

 

W ten sposób możemy przenosić Klientów do Archiwum kiedy przestają korzystać z naszych usług lub przywracać, kiedy Klient znów jest Aktywny. W zręczny sposób pozwala nam to zaoszczędzić mnóstwa czasu, nie tracąc go na wielokrotne wprowadzanie do bazy tego samego Klienta. Ponadto dostajemy możliwość elastycznie zarządzać naszą bazą Klientów.

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!