Praca z DESKTOMY #3 – Edycja Klientów

Dodawanie oraz edycja Klientów w DESKTOMY jest bardzo intuicyjne i pozwala na sprawne zarządzanie wirtualnym biurem.

Dodawanie Klienta

W momencie kiedy chcemy dodać Klienta wirtualnego biura, wchodzimy w menu „Dodaj Klienta”

 

Pola oznaczone gwiazdką „*” są polami obowiązkowymi.

Nowością są pola „Adres korespondencyjny” oraz  „Pierwszy miesiąc rozliczeniowy” który domyślnie jest ustawiony na miesiąc bieżący.

Dodatkwą opcją przy tworzeniu Klienta jest możliwość dostosowania wybranego pakietu do potrzeb Klienta. Edycji pakietów przyjrzymy się bliżej w kolejnym wpisie na blogu.

Edycja Klienta

Żeby edytować Klienta musimy w menu wybrać „Lista Klientów”, a następnie kliknąć ikonę „Edytuj” przy wybranym kliencie.

Pole „Szukaj” pozwala na szybkie znalezienie klienta poprzez wpisanie jego nazwy  w wyszukiwarce.

 

Pierwsza część zatytułowana „Edytuj Klienta”  pozwala na edycję danych, które podaliśmy podczas tworzenia Klienta.

Jeśli pomyliliśmy się lub Klient zmienił dane to tutaj możemy wszystko edytować.

 

Kolejna częśc to „Informacje dodatkowe”

Tutaj możemy zamieścić dowolne informacje, które będą przydatne podczas kontaktu z Klientem.

Znajdują się tutaj 3 pola, które możemy użyć według naszych potrzeb : „Nazwa”, „Wartość” oraz „Uwagi”.

Po wypełnieniu tych pól klikamy przycisk „Dodaj nową” aby zapisać informację dodatkową.

Do każdego Klienta możemy dodać dowolną liczbę informacji dodatkowych.

 

Z poziomu edycji Klienta, mamy możliwość dodawanie i edycję osób kontaktowych i osób upoważnionych do odbioru poczty.

Takie rozwiązanie ułatwia organizację Wirtualnego Biura.

Nowością związaną z dodawaniem osób kontaktowych jest to, że jedyne wymagane pola to „Imię” oraz „Nazwisko”

Wszystkie zmiany oraz nowości w DESKTOMY powstają, aby usprawnić pracę Wirtualnych Biur.

W kolejnych wpisach przybliżymy działanie pozostałych funkcjonalności serwisu DESKTOMY.