Powiadomienia E-mail
W trosce o jak najlepszy kontakt z Klientem, dbamy o sprawne informowanie go o najważniejszych kwestiach, w szczególności o korespondencji, która czeka na odbiór. Podczas dodawania nowego klienta jedną z opcji jest wybór rodzaju powiadomień, jeśli jednak Klient chciałby zmienić opcje powiadomień, nie ma z tym najmniejszego problemu.
POWIADOMIENIA E-MAIL
Aby dokonać zmiany powiadomienia należy w menu po lewej stronie wybierać opcję Klienci -> Lista Klientów. Na ekranie, wyświetli się lista naszych Klientów.
Gdy wyświetli nam się lista, po prawej stronie rubryki, przy każdym Kliencie zauważymy kilka ikon. W tym momencie interesuje nas przycisk Edytuj.
Po kliknięciu przycisku Edytuj, pojawi nam się panel Edycji Klienta. U góry wybieramy zakładkę Powiadomienia
Po wejściu w zakładkę Powiadomienia, pojawi nam się adres e-mail, na który będą wysyłane powiadomienia. Jeżeli Klient chciałby zmienić adres e-mail, możemy zrobić to właśnie w tym miejscu.
Pod spodem znajduje się wybór opcji powiadomień. Możemy wybrać jedną z trzech form powiadomień:
- Wysyłaj powiadomienia e-mail z załącznikiem.
- Wysyłaj powiadomienia e-mail bez załącznika.
- Nie wysyłaj powiadomień e-mail.
Zmiany zatwierdzamy umieszczonym pod spodem przyciskiem Zapisz.
Informacje zapisane w powiadomieniach Klienta będą uznawane jako domyślne, co oznacza, że przy dodawaniu poczty dla konkretnego klienta wybór rodzaju powiadomień ustawi się automatycznie na podstawie zadanych informacji. Automatyczne uzupełnienie nie ogranicza nas w dokonaniu zmian. Jeżeli z jakiegoś powodu wymagana jest zmiana powiadomienia dla konkretnej korespondencji, zawsze można tego dokonać.
Teraz nasz Klient będzie informowany o nowej korespondencji w sposób najbardziej dla niego wygodny.