ZAKŁADAM KONTO

AKTUALNOŚCI

Bądź na bieżąco!

Aplikacja do obsługi wirtualnego biura – jak zmieni się Twoja obsługa klienta?

10.04.2019

Zaawansowana technologia sprzyja przedsiębiorcom. Doskonałym tego przykładem jest chmura google, która pozwala na przechowywanie danych, dokumentów i prezentacji w wirtualnym świecie, z możliwością dostępu do niej o dowolnej porze, z każdego miejsca na ziemi. Potrzebujesz jedynie urządzenia mobilnego lub komputera stacjonarnego i Internetu. To tylko jedno z wielu udogodnień, z których korzystają małe i duże firmy. Drugim jest aplikacja do obsługi wirtualnego biura, która całkowicie zrewolucjonizowała obsługę klienta.

Klient oczekuje od firmy, że zostanie obsłużony zgodnie z jego oczekiwaniami. Problem pojawia się w momencie, jeżeli tych oczekiwań nie znasz lub też są one zbyt wysokie, abyś mógł je wszystkie spełnić. Aplikacja do obsługi wirtualnego biura DESKTOMY powstała po szczegółowej analizie profilu typowego współczesnego klienta. Oczywiście, w zależności od branży ma on inny pakiet cech, jednak wszystkich łączy pragnienie mobilności. Mają świadomość, że coraz więcej danych, dokumentów i procesów można zamknąć w niewielkim urządzeniu, jakim jest smartfon. Wiedzą o tym i tego oczekują od swoich sprzedawców i usługodawców. Ty całą obsługę klienta możesz przenieść do wirtualnego świata, uwzględniając przy tym komfort klienta we współpracy z Twoją firmą.

Zautomatyzowana obsługa klienta

Wyobraź sobie, że wszystkie wiadomości – wychodzące i przychodzące – masz w jednym miejscu, możesz wyszukiwać swoich klientów w bazie po dowolnych tagach, klient otrzymuje automatyczne powiadomienia i jest zawsze na bieżąco, w przejrzystym kalendarzu Ty i Twoi klienci mogą dokonać rezerwacji sali i innych usług…tak działa aplikacja do obsługi wirtualnego biura. Możliwość automatyzacji codziennych czynności, które dotychczas wykonywałeś samodzielnie lub delegowałeś do poszczególnych zadań swoich pracowników, sprawia, że oszczędzasz czas i energię. Możesz poświęcić się realizacji kolejnych projektów i rozwojowi swojej firmy. Zyskujesz nowego wszechstronnego pracownika, który jest odpowiedzialny za profesjonalną, skuteczną i przejrzystą obsługę klienta.

W stałym kontakcie z klientem

Aplikacja do obsługi wirtualnego biura to pomost między Tobą a klientem. To jeden system, do którego bazy danych macie oboje dostęp, oczywiście nie wszystko jest udostępniane klientowi. Dzięki funkcji panel klienta, z którego może on korzystać zarówno za pośrednictwem komputera stacjonarnego, jak też tabletu lub smartfona, jest na bieżąco ze wszystkimi wystawionymi dla niego fakturami, dokumentami i wysłanymi przez Ciebie wiadomościami. On również może do Ciebie pisać, przez co jesteście w stałym kontakcie niezależnie od tego, czy Ty aktualnie jesteś w domu czy na lunchu w kawiarni, a Twój klient w sklepie czy może na wakacjach. Może on ponadto dokonywać rezerwacji sali konferencyjnych lub innych udostępnionych przez Ciebie usług. Teraz zapewne trudno jest Ci sobie wyobrazić, jak wygląda codzienność Twojego wirtualnego biura. Nie musisz wracać do tej rzeczywistości.

Klienci doceniają możliwość komunikacji na odległość, jednocześnie jednak oczekują, że będziesz do ich dyspozycji zawsze wtedy, kiedy tego potrzebują. Nie ustawią się do Ciebie w kolejce i nie będą cierpliwie czekać. Chcą być obsłużeni tu i teraz. Aplikacja do obsługi wirtualnego biura ułatwia spełnienie ich oczekiwań, a Tobie codzienną pracę. Korzyści dla obu stron są tylko dowodem na to, że DESKTOMY troszczy się o Wasze dobre relacje.