ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Jak dodać nowego administratora

Jeśli chcemy stworzyć użytkownika, który zajmuje się obsługą naszego biura, należy dodać nowego Administratora.

JAK DODAĆ NOWEGO ADMINISTRATORA

Aby dodać nowego użytkownika, należy w menu z lewej strony wybrać zakładkę Administracja -> Dodaj użytkownika.

 

Po prawej stronie, wyświetli się panel, w którym podajemy dane tworzonego użytkownika. W pierwszą rubrykę, należy wpisać e-mail użytkownika.

 

Poniżej, należy wpisać hasło, za pomocą którego użytkownik będzie logował się do systemu. Hasło może być dowolnym ciągiem znaków, ponadto w razie potrzeby hasło danego użytkownika, może zostać zmienione.

 

Następnie, podajemy imię i nazwisko użytkownika.

 

Numer telefonu to kwestia indywidualna, opcjonalnie, możemy wpisać numer danego użytkownika.

 

Tuż pod telefonem, wybieramy rodzaj uprawnień. W tym przypadku, chcemy stworzyć Administratora, dlatego też, zaznaczamy pole Administrator.

Po wypełnieniu wymaganych pól, możemy zapisać wprowadzone informacje znajdującym się poniżej przyciskiem Zapisz.

 

Użytkownik został dodany. Od teraz osoba, dla której tworzyliśmy użytkownika, może bez problemu zalogować się do systemu, wpisując przypisany do użytkownika e-mail oraz hasło.

 

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!