ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Jak dodać nowego administratora

Jeśli chcemy stworzyć użytkownika, który zajmuje się obsługą naszego biura, należy dodać nowego Administratora.

JAK DODAĆ NOWEGO ADMINISTRATORA

Aby dodać nowego użytkownika, należy w menu z lewej strony wybrać zakładkę Administracja -> Dodaj użytkownika.

 

Po prawej stronie, wyświetli się panel, w którym podajemy dane tworzonego użytkownika. W pierwszą rubrykę, należy wpisać e-mail użytkownika.

 

Poniżej, należy wpisać hasło, za pomocą którego użytkownik będzie logował się do systemu. Hasło może być dowolnym ciągiem znaków, ponadto w razie potrzeby hasło danego użytkownika, może zostać zmienione.

 

Drugą opcją ustawienia hasła, jest jego automatyczne wygenerowanie jako ciągu losowych znaków. Generujemy losowe hasło, które Użytkownik będzie mógł zmienić w dowolnym momencie.

 

Następnie, podajemy imię i nazwisko użytkownika.

 

Numer telefonu to kwestia indywidualna, opcjonalnie, możemy wpisać numer danego użytkownika.

 

Tuż pod telefonem, wybieramy rodzaj uprawnień. W tym przypadku, chcemy stworzyć Administratora, dlatego też, zaznaczamy pole Administrator.

 

Na końcu, znajduje się opcja, która pozwala automatycznie wysłać dane logowania na e-mail użytkownika, który podaliśmy u góry. Dzięki temu osoba zostanie automatycznie poinformowana o stworzonym dla niej użytkowniku, a w wiadomości znajdzie dane, za pomocą których zaloguje się do systemu.

Po wypełnieniu wymaganych pól, możemy zapisać wprowadzone informacje znajdującym się poniżej przyciskiem Zapisz.

Użytkownik został dodany. Od teraz osoba, dla której tworzyliśmy użytkownika, może bez problemu zalogować się do systemu DESKTOMY.

 

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!