ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Jak dodać nową fakturę

Faktury, to chleb powszedni każdego biznesu, dlatego dobrze jest mieć je uporządkowane. Baza faktur DESKTOMY, pomaga zachować porządek oraz zapewnia stały przepływ informacji między Wirtualnym Biurem a Klientem.

DODAWANIE NOWEJ FAKTURY

W menu po lewej stronie, wybieramy sekcję Rozliczenia -> Dodaj fakturę.

 

W pierwszej kolejności, z rozwijanej listy wybieramy Klienta, któremu wystawiamy fakturę. Poniżej, należy podać numer faktury oraz termin płatności.

 

Poniżej, możemy podać:

  • Tytuł – Ułatwi nam to wystawianie faktur cyklicznych, jak i tych za jednorazowe usługi.
  • Kwota – Podana tutaj kwota pojawi się na fakturze.
  • Pozostało do zapłaty – Kwota, która pozostała jeszcze do uiszczenia.

 

Następnie, należy wybrać status faktury. Jeśli jest to nowa faktura prawdopodobnie status ustawimy jako niezapłacone. W przypadku faktur, które wprowadzamy, aby zachować porządek, a są opłacone, możemy bez problemu wybrać inny status odpowiadający danej fakturze.

 

Jeżeli istnieje potrzeba, możemy załączyć plik do danej faktury. Załącznik obsługuje takie formaty jak .pdf, .jpg, .png, .doc, .docx, a maksymalny rozmiar pliku to 15MB.

Ostatnią rzeczą, jest wybór rodzaju powiadomienia, które otrzyma Klient. W tym przypadku mamy trzy opcje do wyboru, w zależności od preferencji Klienta oraz ustaleń wykonywanej usługi. Możemy wybrać jedną z opcji:

  • Wyślij powiadomienie e-mail z załącznikiem.
  • Wyślij powiadomienie e-mail bez załącznika.
  • Nie wysyłaj powiadomienia e-mail.

Teraz, wystarczy, że zapiszemy wprowadzone dane za pomocą znajdującego się poniżej przycisku Zapisz.

 

Wprowadzona faktura od tej pory znajduje się w naszej bazie faktur, którą możemy swobodnie przeglądać w bazie faktur, a w razie potrzeby bez problemu możemy zmienić jej status na przykład na “Zapłacone”.

 

 

 

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!