Filtrowanie poczty
Szybkie i łatwe przeglądanie poczty, jest istotną kwestią pracy Wirtualnego biura, dlatego właśnie, dobrze jest korzystać z opcji filtrowania poczty.
FILTROWANIE POCZTY
Podgląd poczty, znajdziemy w menu po lewej stronie, wybierając Poczta -> Przeglądaj pocztę.
Po prawej stronie, pojawi się lista podglądu poczty. Lista podzielona jest na rubryki. Klikając w wybraną rubrykę, lista zmieni kolejność wyświetlania poczty.
- Data – Klikając w nagłówek z datą, lista poczty ułoży się chronologicznie od góry, od najstarszej do najnowszej. Gdy klikniemy ponownie w datę. Lista ułoży się od najnowszej do najstarszej.
- Klient – Klikając w kolumnę Klient, lista ułoży się alfabetycznie według nazwy Klienta od A do Z. Gdy ponownie klikniemy w Klient, kolejność alfabetyczna ułoży się od Z do A.
- Nadawca/Odbiorca – Klikając w kolumnę Nadawca/Odbiorca, lista ułoży się alfabetycznie według nazwy nadawcy/odbiorcy od A do Z. Gdy ponownie klikniemy w Nadawca/Odbiorca, kolejność alfabetyczna ułoży się od Z do A.
- Status – Klikają w rubrykę Status, lista ułoży się według statusu na przykład, od góry odebrane lub do odbioru.
Konkretną pocztę możemy odnaleźć za pomocą wyszukiwarki, znajdującej się w prawym górnym rogu.
Jeśli interesuje nas lista poczty jednego konkretnego Klienta, należy wybrać w menu z lewej strony zakładkę Klienci -> Lista Klientów.
Następnie z prawej strony rubryki, wybieramy ikonę Pokaż pocztę.
Gdy klikniemy w ikonę, otworzy się lista z pocztą wybranego Klienta.
Możemy również sprawdzić pocztę Klienta, który znajduje się obecnie w Archiwum. Aby to zrobić, należy wybrać w menu z lewej strony zakładkę Klienci -> Archiwum.
Następnie z prawej strony rubryki, wybieramy ikonę Pokaż pocztę.
Gdy klikniemy w ikonę, otworzy się lista z pocztą wybranego Klienta.
Dzięki filtrom i wyszukiwarce, jesteśmy w stanie znacząco usprawnić naszą pracę oraz zaoszczędzić mnóstwo czasu.