ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Filtrowanie poczty

Szybkie i łatwe przeglądanie poczty, jest istotną kwestią pracy Wirtualnego biura, dlatego właśnie, dobrze jest korzystać z opcji filtrowania poczty.

FILTROWANIE POCZTY

Podgląd poczty, znajdziemy w menu po lewej stronie, wybierając Poczta -> Przeglądaj pocztę

Po prawej stronie, pojawi się lista podglądu poczty. Lista podzielona jest na rubryki. Klikając w wybraną rubrykę, lista zmieni kolejność wyświetlania poczty.

  • Data – Klikając w nagłówek z datą, lista poczty ułoży się chronologicznie od góry, od najstarszej do najnowszej. Gdy klikniemy ponownie w datę. Lista ułoży się od najnowszej do najstarszej.
  • Klient – Klikając w kolumnę Klient, lista ułoży się alfabetycznie według nazwy Klienta od A do Z. Gdy ponownie klikniemy w Klient, kolejność alfabetyczna ułoży się od Z do A.
  • Nadawca/Odbiorca  – Klikając w kolumnę Nadawca/Odbiorca, lista ułoży się alfabetycznie według nazwy nadawcy/odbiorcy od A do Z. Gdy ponownie klikniemy w Nadawca/Odbiorca, kolejność alfabetyczna ułoży się od Z do A.
  • Status – Klikają w rubrykę Status, lista ułoży się według statusu na przykład, od góry odebrane lub do odbioru.

Tabela Przeglądaj Pocztę aktualnie wyświetla tylko te kolumny, które Administrator ustawił jako „wybrane kolumny”, co nie zawsze oznacza, że widoczne są wszystkie dostępne kolumny. Aby to sprawdzić, należy wejść w Ustawienia tabeli (ikona zębatki) i sprawdzić jaki rodzaj kolumn znajduje się po lewej stronie, są to aktualnie wybrane (widoczne) kolumny i po prawej , gdzie znajdują się pozostałe dostępne kolumny, aktualnie ukryte. Jeżeli zależy nam na zmianie widoku tabeli Przeglądaj Pocztę należy kliknąć wybrany rodzaj kolumny  i przenieść go z lewej na prawą lub z prawej na lewą stronę.

Konkretną pocztę możemy odnaleźć za pomocą wyszukiwarki, znajdującej się w prawym górnym rogu.

Podstawowe filtrowanie umożliwia nam jednak przycisk Pokaż filtry.

Po kliknięciu rozwijają się rubryki, z których można skorzystać, aby odnaleźć pocztę wg konkretnych parametrów. Wystarczy uzupełnić przynajmniej jedną rubrykę aby system pokazał wynik wyszukiwania zbieżny z zadaną cechą.  Możemy również sprawdzić pocztę Klienta, który znajduje się obecnie w Archiwum. Aby to zrobić, w rubryce filtrowania pn. „Klient” należy wpisać nazwę klient przeniesionego do archiwum.

 

Aby skasować wybrane filtry należy kliknąć w przycisk „Usuń filtr”

Dzięki filtrom i wyszukiwarce, jesteśmy w stanie znacząco usprawnić naszą pracę oraz zaoszczędzić mnóstwo czasu.

 

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!