ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Eksport zestawienia poczty

Jeśli potrzebujemy zestawienia poczty, która została obsłużona w Wirtualnym biurze, to całe archiwum, bądź pocztę jednego konkretnego Klienta  w systemie DESKTOMY pobierzemy kilkoma kliknięciami.

EKSPORTOWANIE ZESTAWIENIA POCZTY

Aby pobrać zestawienie poczty, w menu po lewej stronie wybieramy Poczta -> Przeglądaj pocztę. Nad listą wprowadzonej do systemu poczty, znajduje się przycisk Eksportuj XLS. Po kliknięciu w przycisk, pobierzemy plik w formacie .xls, który możemy otworzyć w arkuszu kalkulacyjnym Excel. W pliku znajduje się zestawienie całej poczty, która została wprowadzona do systemu. Plik zawiera pocztę wszystkich klientów. Jeżeli chcemy, wygenerować zestawienie z klientami spełniającymi określone wymagania, np nazwa konkretnego klienta,  rodzaj pakietu, data startu umowy itd, należy w pierwszej kolejności skorzystać z opcji filtrowania poczty Pokaż filtry, wybrać interesujące nas parametry, a następnie wynik wyszukiwania eksportować do pliku w formacie .xls.

 

Jeśli istnieje taka potrzeba, możemy jeszcze bardziej zawęzić listę poczty do wyeksportowania. Aby tego dokonać, w wyszukiwarce z prawej strony wpisujemy interesujące nas słowo, na przykład Nadawcę (w przykładzie poniżej będzie to ZUS), od którego zestawienie poczty chcemy pobrać. Eksportowane są zawsze tylko korespondencje znajdujące się na liście aktualnie przeglądanej poczty.

W ten sposób, możemy eksportować archiwum całej korespondencji obsłużonej przez Wirtualne biuro, poczty tylko jednego wybranego Klienta lub pocztę jednego Klienta od konkretnego Nadawcy.

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!