ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Dodawanie nowej poczty wychodzącej

System DESKTOMY, wspiera również obsługę poczty wychodzącej. Dlatego właśnie, jej obsłudze została stworzona dedykowana funkcjonalność.

DODAWANIE POCZTY WYCHODZĄCEJ

Aby dodać nową pocztę wychodzącą, należy w menu po lewej stronie, wybrać zakładkę Poczta -> Dodaj pocztę. Po prawej stronie, wyświetli się panel, który pozwoli dodać nową pocztę. W pierwszej kolejności, od góry mamy do wyboru dwie opcje Poczta przychodząca oraz Poczta wychodząca. Nas aktualnie interesuje poczta wychodząca, dlatego też zaznaczamy tę opcję.

 

Następnie, z rozwijanego menu wybieramy Klienta, dla którego realizowana jest poczta.

 

Po wybraniu konkretnego Klienta, po prawej stronie wyświetli się okno, zawierające informacje dodatkowe dotyczące danego Klienta. Informacje te, można dodać między innymi podczas dodawania nowego Klienta do systemu.

 

Pod spodem, należy podać datę Wysłania poczty.

 

W następnej kolejności uzupełniamy informacje:

Odbiorca: W tym miejscu należy uwzględnić nazwę podmiotu, do którego korespondencja została wysłana, może być to również adres.

Dodatkowy koszt: umożliwia wpisanie kwoty, którą zostanie obciążony Klient za wysłaną korespondencje. Wpisanie wartości w tej rubryce jest opcjonalne jednak jej uzupełnienie zostanie odzwierciedlone w Podsumowaniu w okresie rozliczeniowych, w którym korespondencja została wysłana.

Dodatkowy opis: umożliwia dodanie opisu związanego z pocztą lub kosztem

Załącznik: załącznik jest opcjonalny. Jego dopuszczalny forma to .pdf, .jpg, .png.

 

W sytuacji, gdy chcemy wprowadzić więcej niż jedną korespondencję, nie ma najmniejszego problemu. Wystarczy kliknąć przycisk poniżej Dodaj kolejną.

 

Na koniec, pozostało zapisać wprowadzoną pocztę znajdującym się poniżej przyciskiem Zapisz  lub Zapisz i dodaj kolejną, jeśli mam w danej chwili do obsłużenia korespondencję innych Klientów.

 

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!