Dodawanie nowej poczty wychodzącej
System DESKTOMY, wspiera również obsługę poczty wychodzącej. Dlatego właśnie, jej obsłudze została stworzona dedykowana funkcjonalność.
DODAWANIE POCZTY WYCHODZĄCEJ
Aby dodać nową pocztę wychodzącą, należy w menu po lewej stronie, wybrać zakładkę Poczta -> Dodaj pocztę.
Po prawej stronie, wyświetli się panel, który pozwoli dodać nową pocztę. W pierwszej kolejności, od góry mamy do wyboru dwie opcje Poczta przychodząca oraz Poczta wychodząca. Nas aktualnie interesuje poczta wychodząca, dlatego też zaznaczamy tę opcję.
Następnie, z rozwijanego menu wybieramy Klienta, dla którego realizowana jest poczta.
Po wybraniu konkretnego Klienta, po prawej stronie wyświetli się okno, zawierające informacje dodatkowe dotyczące danego Klienta. Informacje te, można dodać między innymi podczas dodawania nowego Klienta do systemu.
Pod spodem, należy podać datę Wysłania poczty.
Następnie, podajemy najważniejsze informacje związane z przesyłką.
Jeśli podczas wyboru typu korespondencji, nie znajdziemy tej, która jest nam potrzebna, możemy dodać ją do systemu w dowolnym momencie. Jak to zrobić zostało opisane w artykule Dodawanie nowych typów poczty
Do poczty można również dodać załącznik. Jego dopuszczalny format to .pdf, .jpg, .png.
W sytuacji, gdy chcemy wprowadzić więcej niż jedną korespondencję, nie ma najmniejszego problemu. Wystarczy kliknąć przycisk poniżej Dodaj kolejną.
Pod spodem, wyświetli się kolejne okno wprowadzenia informacji dotyczących poczty.
Teraz, należy wybrać rodzaj powiadomienia, które dostanie Klient o dodanej poczcie.
Jak zostało wspomniane wyżej, w momencie wyboru Klienta rodzaj powiadomienia ustawia się automatycznie, zgodnie z tym, co ustawiliśmy wprowadzając Klienta do systemu. Jednak, nie przeszkadza to, aby zmienić rodzaj powiadomienia jeśli zajdzie taka potrzeba. Na przykład w takich sytuacjach istotne są wyświetlane z boku informacje dodatkowe.
Rodzaje powiadomień:
- Wyślij powiadomienie e-mail z załącznikiem.
- Wyślij powiadomienie e-mail bez załącznika.
- Nie wysyłaj powiadomienia e-mail.
Na koniec, pozostało zapisać wprowadzoną pocztę znajdującym się poniżej przyciskiem Zapisz lub Zapisz i dodaj kolejną, jeśli mam w danej chwili do obsłużenia korespondencję innych Klientów.