BIZNES CENTRUM
dobry adres w samym sercu stolicy
Biznes Centrum to miejsce, w którym firma może zarejestrować swoją działalność (wirtualny adres) oraz skorzystać z innych usług potrzebnych każdemu startującemu biznesowi.
Przedsiębiorcy mogą tu skorzystać z szerokiego wachlarza usług, od stworzenia strony czy sklepu internetowego, przez prowadzenie księgowości oraz porady prawne, aż po wyprodukowanie firmowych pieczątek.
CO SKŁANIA PRZEDSIĘBIORCÓW
DO SKORZYSTANIA Z USŁUGI WIRUTALNEGO BIURA?
– Wirtualne biura pozwalają zarejestrować pod swoim adresem każdy typ działalności – zarówno te podlegające wpisowi do CEIDG, jak i te dla których obowiązkiem jest figurowanie w KRS. Od tego momentu całość kierowanej do danego podmiotu poczty trafia pod wirtualny adres firmy i jest na miejscu odbierana, sortowana i przechowywana przez personel wirtualnego biura. Takie rozwiązanie to szereg korzyści, a główną z nich jest zachowanie prywatności – dzięki temu w publicznych rejestrach widnieje wyłącznie adres siedziby firmy, a nie nasze prywatne dane – dot. mieszkania czy domu – odpowiada Michał Górski z Biznes Centrum.
Z wirtualnego sekretariatu pod – jak najbardziej realnym – adresem Jana Pawła II korzysta obecnie ponad 200 klientów.
DECYZJA
Kiedy zarządzający firmą podjęli decyzję o poszerzeniu oferty usług o wirtualne biuro, mieli świadomość, że ogromna liczba operacji związanych z obsługą kancelaryjną będzie wymagała dedykowanego oprogramowania. Mając do wyboru samodzielne stworzenie oprogramowania od zera lub skorzystanie z rozwiązania typu SaaS – nie mieliśmy wątpliwości, że gotowe rozwiązanie będzie prostsze do wdrożenia. Po analizie dostępnych na rynku rozwiązań, wybór padł na DESKTOMY.
WYZWANIE
Decyzja o wdrożeniu DESKTOMY zapadła równocześnie z decyzją o uruchomieniu usług wirtualnego biura. To bardzo świadome podejście zarządzających sprawiło, że wstępna lista oczekiwań względem oprogramowania nie była podyktowana bieżącymi potrzebami, a stała się częścią przemyślanego procesu planowania nowej usługi. Wstępne zadania jakie postawiono przed wybranym systemem obejmowały takie elementy jak: obsługa i automatyzacji komunikacji z Klientami (np. powiadomienia o nowej korespondencji), przygotowanie skanów dokumentów czy nadzorowanie wszelkich terminów (np. wygaśnięcie umów). Aplikacja miała być stabilna, prosta w obsłudze i posiadać intuicyjny interfejs.
– Ponieważ od samego początku działalności naszego wirtualnego biura pracowaliśmy na DESKTOMY, nie znamy realiów funkcjonowania takiego biznesu bez dedykowanego rozwiązania informatycznego. Patrząc jednak na ilość zadań do wykonania oraz liczbę zdarzeń i operacji obsługiwanych codziennie przez DESKTOMY, myślę, że bez tej aplikacji początki naszego wirtualnego biura mogłyby być znacznie trudniejsze – komentuje Michał Górski z Biznes Centrum
PRZYSZŁOŚĆ DESKTOMY
W BIZNES CENTRUM
DEKSTOMY w Biznes Centrum ewoluuje wraz z nowymi potrzebami oraz możliwościami, jakie dostrzega obsługa wirtualnego sekretariatu oraz końcowi użytkownicy, których obecnie jest już ponad 200. To właśnie ich spostrzeżenia i oczekiwania stały za wprowadzeniem modyfikacji i dodatkowych funkcjonalności. Były nimi między innymi:
Z naszej perspektywy brakuje nam już w zasadzie tylko integracji z platformą Fakturownia.pl – programem do wystawiania faktur. Myślę, że kiedy ta funkcjonalność wspierająca fakturowanie pojawi się w Desktomy, to platforma pozostanie z nami na długo. Przekonuje nas do tego nie tylko potencjał rozwojowy oraz elastyczność tej aplikacji, ale również dobry kontakt z dostawcą. Miłym zaskoczeniem było, kiedy pierwsze zgłaszane przez nas sugestie faktycznie pojawiały się w naszym Desktomy – podsumowuje Michał Górski z Biznes Centrum
Dla nas, współpraca z Biznes Centrum jest znakomitym przykładem, jak ważne jest słuchanie sugestii użytkowników aplikacji. Otrzymaliśmy świetne pomysły, których wdrożenie pozwoliło usprawnić pracę wszystkich naszych klientów, a sama aplikacja DESKTOMY wzbogaciła się o funkcje, które odpowiadają na konkretne potrzeby. Taki model współpracy jest optymalny zarówno dla nas jako dostawcy jak i każdego z użytkowników platformy – podkreśla Kacper Kozioł, DESKTOMY Product Owner