ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Przegląd faktur oraz dostępne funkcje

Porządek w fakturach to podstawa. Dlatego też, powstała baza faktur, która umożliwia łatwy dostęp i przejrzysty format wprowadzonych do systemu faktur.

BAZA FAKTUR

W menu po lewej stronie, wybieramy sekcję Rozliczenia -> Przeglądaj faktury.

 

Na ekranie, wyświetli się lista wszystkich faktur wprowadzonych do systemu. W rubryce danej faktury, znajdziemy najważniejsze informacje takie jak:

  • Numer faktury – Numer który został wpisany podczas tworzenia faktury.
  • Klient – Klient, dla którego została wystawiona dana faktura.
  • Termin płatności – Termin, do kiedy powinna zostać opłacona faktura.
  • Kwota – Kwota znajdująca się na fakturze.
  • Tytuł – Tytuł wpisany podczas tworzenia faktury. Najczęściej wskazuje na usługę, za którą została wystawiona faktura.

 

Ważnym elementem rubryki każdej faktury, jest status. Pozwala nam, jak i Klientowi być na bieżąco ze wszystkimi fakturami oraz tym, czy zostały opłacone, czy może pozostają do zapłacenia. Ponadto, klikając w nazwę kolumny “status”, faktury ułożoną się w kolejności od góry, zapłacone lub niezapłacone, w zależności od naszych potrzeb. Dostępne mamy trzy statusy do wyboru:

  • Zapłacone – Klient opłacił wystawioną fakturę.
  • Częściowo – Klient częściowo opłacił wystawioną fakturę.
  • Niezapłacone – Klient nie opłacić wystawionej faktury.

 

W rubryce każdej faktury, po prawej stronie znajdują się ikony, które pozwalają nam pracować na danej fakturze.

Pierwsza z nich pozwala pobrać załącznik, jeśli takowy został dodany.

 

Kolejna, to wyślij powiadomienie. Jeśli zbliża się ostatni termin płatności, możemy wysłać Klientowi powiadomienie jednym kliknięciem. Gdy najedziemy kursorem na daną ikonę, pojawi się data ostatniego wysłanego przypomnienia.

 

Następnie, znajduje się opcja edytuj. Klikając w nią, zostaniemy przeniesieni do edytora faktur, gdzie będziemy mogli na przykład, zmienić status faktury.

 

Ostatnią opcją jest usuń. Jak sama nazwa wskazuje, wybierając tę opcję usuniemy daną fakturę.

 

W razie potrzeby, zawsze możemy wyszukać konkretną fakturę za pomocą wyszukiwarki, dostępnej w prawym górnym rogu.

 

Od teraz, bez problemu możemy sprawnie zarządzać fakturami, ich statusem oraz wysyłać powiadomienia do Klienta o zbliżającym się terminie płatności.

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!