ZAKŁADAM KONTO

PRZEWODNIK

Skorzystaj z przygotowanej przez nas instrukcji.

Aktywacja powiadomień SMS

AKTYWACJA FUNKCJI SMS

Przybliżymy funkcję wysyłanie wiadomości SMS z poziomu DESKTOMY. Ta opcja pozwala na wysłanie wiadomości bezpośrednio do klientów Wirtualnego Biura a także do otrzymywania przez Wirtualne Biuro, powiadomień dotyczących rezerwacji i próśb o skan.

Funkcja SMS może zostać aktywowana w dowolnym momencie. To od użytkownika zależy jej włączenie i czas trwania. Aby tego dokonać, należy wejść w: Administracja -> Ustawienia -> SMS

Po wejściu w Ustawienia SMS, wystarczy zaznaczyć „Aktywuj powiadomienia SMS”.

W tym momencie aktywują się wszystkie funkcje związane z wiadomościami na telefon.

Poniżej znajduje się Pole nadawcy, które domyślnie jest ustawione jako DESKTOMY. W razie potrzeby zmiany nazwy, należy skontaktować się z usługodawcą.

Następną rubryką są koszty związane z wysyłką wiadomości SMS. W tym miejscu podana jest kwota jaką zostanie obciążony nasz Portfel wysyłką jednej wiadomości SMS.  Opłaty są tożsame z  cennikiem dostępnym na naszej stronie internetowej.

Kolejną rubryką, jest pole treści dla powiadomienia SMS o nowej korespondencji. W tym miejscu ustawiamy domyślną wiadomość. W polu treści, możemy użyć dwóch zmiennych [klient] oraz [nadawca]. Zmienna [klient] będzie automatycznie zmieniała się na nazwę wybranego przez nas Klienta. Jeśli użyjemy zmiennej [nadawca], w treści SMS pojawi się nazwa nadawcy danej poczty. Dodając kilka korespondencji na raz, każdy nadawca zostanie uwzględniony w powiadomieniu.

Treść powiadomienia nie może zawierać polskich znaków, a zmienne liczone są jako dodatkowe znaki w wiadomości. Jeśli sytuacja tego wymaga, treść danego powiadomienia można edytować w trakcie dodawania nowej poczty.

Ostatnim polem jest ustawienie domyślnego przypomnienia o płatności za fakturę. W tym miejscu także możemy ustawić szablonową treść wiadomości i skorzystać z dwóch zmiennych, które automatycznie będą się uzupełniać w zależności od wybranego klienta. Te zmienne to [numer faktury] i [kwota]. Zmienna [numer faktury] będzie automatycznie zmieniała się po kliknięciu ‘wyślij powiadomienie’ przy konkretnie wybranej fakturze. Zmienna [kwota] automatycznie wczyta koszt do zapłaty.

 

PORZEBUJESZ POMOCY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!