ZAKŁADAM KONTO

AKTUALNOŚCI

Bądź na bieżąco!

Aktualizacja 5.08.2020 – rejestr potencjalnych klientów

05.08.2020

Rejestracja Potencjalnych Klientów

Rejestr Potencjalnych Klientów, to początek modułu, który pozwoli na szybszą i sprawniejszą współpracę z firmami zainteresowanymi Twoją ofertą oraz zbieranie tzw. „leadów”. Dzięki nowemu modułowi w DESKTOMY możesz prowadzić także proces sprzedaży i pozyskiwania klientów.

W tej aktualizacji, wprowadziliśmy Formularz do Rejestracji Potencjalnych Klientów – dostępny bezpośrednio ze strony internetowej Wirtualnego Biura.

Za jego pośrednictwem, zbudujesz bazę Klientów, którzy są zainteresowani ofertą i usługami Wirtualnego Biura. Dostęp do informacji kontaktowych, dzięki którym w szybki sposób, będzie można prowadzić dalsze rozmowy i negocjacje, to pierwszy krok prowadzący do nawiązania długotrwałej współpracy.

1. Stwórz własny formularz rejestracyjny:

Na podstawie formularza, można wybierać i edytować informacje, które są istotne dla Wirtualnego Biura. Według indywidualnych potrzeb, należy zaznaczyć pola, które będą niezbędne do wypełnienia. Zdecyduj, które dane mają być widoczne podczas rejestracji, a które na tym etapie nie są jeszcze konieczne.

W podstawowej wersji formularza, tylko dwa pola są obowiązkowe do uzupełnienia: Nazwa Firmy oraz E-mail. To Ty definiujesz, jak będzie wyglądał Twój formularz!

Gdzie go stworzyć?

Ustawienia pakietu są dostępne  z poziomu DESKTOMY. W wylistowany sposób, są widoczne wszystkie dane/informacje/zgody, które można dodawać do formularza, za jednym kliknięciem!

Na tym etapie możemy zaznaczyć konkretne pakiety z oferty WB, które będą dostępne do wyboru przez naszego Potencjalnego Klienta, w czasie wypełniania formularza. Podczas jego wizyty na stronie WWW wirtualnego biura, będzie mógł zdecydować się na wybór tylko z pośród wyznaczonych wcześniej opcji.

Dodatkowo jest dostępne pole tekstowe, gdzie jest miejsce na wpisanie lub wklejenie treści/linka do wymaganej przez Wirtualne Biuro zgody/oświadczenia/regulaminu. Po dopasowaniu formularza do indywidualnych potrzeb, wygeneruje się link, który będzie mógł być użyty bezpośrednio na stronie WWW wirtualnego biura.

Potencjalny Klient, który będzie odwiedzał stronę, zostanie przekierowany do wykreowanego formularza, gdzie wstępnie może wyrazić swoje zainteresowanie i chęć współpracy, poprzez wypełnienie danych i wpisanie się do Rejestru Potencjalnych Klientów.

2. Generator Dokumentów:

Funkcja generowania i zapisywania szablonów dokumentów, jest już z nami od dawna. Można zapoznać się z jej szczegółami pod tym linkiem:  https://desktomy.pl/generator-dokumentow/

Stwórz dokument dla swojego Potencjalnego Klienta!

Za pomocą generatora dokumentów, można stworzyć dowolny szablon umowy, dopasowany do Klienta. Wybór odbiorcy nie ogranicza się do Listy Aktywnych Klientów, ponieważ został on poszerzony do wyświetlania odbiorców także z Bazy Potencjalnych Klientów.

Szybkie przekazanie dokumentów za pośrednictwem DESKTOMY, to usprawnienie pracy Wirtualnego Biura. Od teraz wszyscy odbiorcy, niezależnie od tego czy są Klientami Aktywnymi czy Klientami Potencjalnymi, są dostępni z jednego poziomu.

3. Kiedy Klient Potencjalny stanie się Klientem Aktywnym:

W sytuacji, kiedy Potencjalny Klient zdecyduje się na współpracę, możemy przenieść go od razu z Rejestru Potencjalnych Klientów, na Listę Aktywnych Klientów. Wystarczy wejść w edycję Klienta i na samym dole kliknąć jeden przycisk „Zapisz jako aktywnego klienta”. Nadal możemy edytować dane kontaktowe, wybrać konkretny pakiet usług, włączać i wyłączać powiadomienia. Nasz Potencjalny Klient, staje się pełnoprawnym Klientem Aktywnym.

Dzięki temu, nie musimy przepisywać i uzupełniać drugi raz tych samych informacji.