AKTUALIZACJA: Poznajcie nowości z nadchodzącej aktualizacji!

 

W dniach 18-19.06.2016 na serwerach DESKTOMY nastąpi duża aktualizacja naszego oprogramowania. Przygotowaliśmy ten wpis, aby mogli się Państwo zapoznać z wdrażanymi zmianami przed ich uruchomieniem w Waszych systemach.

Wszystkie zmiany dostępne są już w wersji demo, na której możecie sprawdzić jak działają (https://desktomy.pl/wersja-demo/)

Poniżej lista najważniejszych zmian. Poszczególne zmiany zostaną szczegółowo opisane w osobnych wpisach.

1. Nowe tabele oraz dynamiczne filtrowanie

2. Nowy sposób wyboru Klienta

3. Kartoteka

4. Nowy moduł rezerwacji sal konferencyjnych

5. Historia wysłanych powiadomień

6. Edycja Klienta i indywidualne pakiety

 

NOWE TABELE ORAZ DYNAMICZNE FILTROWANIE

W całej aplikacji zostały wdrożone nowe tabele wyświetlające dane. Sortowanie odbywa się bez przeładowania strony po kliknięciu w odpowiedni nagłówek, na przykładzie ekranu Przeglądaj pocztę np. po dacie lub nadawcy. Dodaliśmy też wyszukiwarkę – wystarczy zacząć wpisywać szukaną frazę a wyniki zaczną wyświetlać się automatycznie. Zmiany mają ułatwić pracę z dużą ilością danych w systemie.

Przeglądanie poczty w Wirtualnym Biurze

 

NOWY SPOSÓB WYBORU KLIENTA

W wielu miejscach w systemie, takich jak np. dodawanie poczty, dodawanie faktury, wysyłka wiadomości zmieniliśmy pole z wyborem Klienta. Z obecnej rozwijanej listy na wpisywanie nazwy Klienta z automatycznymi podpowiedziami. Wystarczy wpisać już 2 literki z nazwy Klienta, aby wyświetlić podpowiedzi i wybrać go z listy. Zmiana ma na celu ułatwić pracę z dużą ilością Klientów – ich wybór z listy zawierającej kilkadziesiąt pozycji mógł być bardzo niewygodny.

Wybór Klienta z listy z automatycznymi podpowiedziami.

 

KARTOTEKA

Kartoteka to całkiem nowy moduł w DESKTOMY. Jego celem jest umożliwienie wyświetlenia informacji o wszystkich Klientach w jednym miejscu oraz wyświetlenie danych osób kontaktowych oraz dowolnych informacji dodatkowych wprowadzonych przez Was, np. prośba o telefon do Klienta w przypadku przyjścia przesyłki od konkretnego nadawcy. Wystarczy kliknąć w nazwę firmy by rozwinąć dane.

Kartotek Klientów

 

NOWY MODUŁ REZERWACJI SAL KONFERENCYJNYCH

To jedna z największych zmian w obecnej wersji DESKTOMY i zostanie opisana dokładnie w osobnym wpisie. W skrócie – wydzieliliśmy specjalny typ usługi dla sal konferencyjnych, umieściliśmy osobną pozycję w menu pozwalającą na rezerwację sal dla administratora i Klientów, wybór sali odbywa się z przejrzystej listy ze zdjęciem, podsumowanie wszystkich rezerwacji znajduje się w jednym miejscu a same sale jako usługi mają dużo nowych możliwości definiowania ustawień i usług dodatkowych.

Najważniejszą jednak nowością jest możliwość udostępnienia rezerwacji sal osobom, które nie są Waszymi Klientami wirtualnego biura. Dzięki temu, bez logowania do systemu każdy może zarezerwować Waszą salę, a DESKTOMY staje się pełnoprawnym systemem rezerwacyjnym. O wszystkich rezerwacjach zostaniecie poinformowani w wiadomości email. Nową opcję – bez logowania – możecie wypróbować pod adresem: http://demo.desktomy.pl/noauth/booking

Nowy moduł rezerwacji sal konferencyjnych

 

HISTORIA WYSŁANYCH POWIADOMIEŃ

Dzięki temu wdrożeniu każdy email wysłany z Waszych systemów – zarówno do Klientów jak i do administratora – zostanie zarchiwizowany w Kolejce e-mail. Dzięki temu macie podgląd i potwierdzenie, że dany mail, np. z powiadomieniem o ważnej poczcie został wysłany do Klienta. Wysyłka maili trafiających do kolejki odbywa się automatycznie co 10 minut (w wersji DEMO ograniczyliśmy ją do wysyłki ręcznej po kliknięciu przycisku Wyślij maile).

Archiwum wiadomości email.

 

EDYCJA KLIENTA I INDYWIDUALNE PAKIETY

W edycji Klienta dodaliśmy możliwość edycji osób kontaktowych, które wcześniej miały osobny ekran edycji. Wdrożyliśmy też możliwość dodawania dowolnych informacji dodatkowych, które są wyświetlane w kartotece i pomogą w codziennej pracy z Klientami.

Najważniejszą zmianą jest jednak możliwość indywidualnej edycji ustawień pakietu wirtualnego biura dla danego Klienta. Do tej pory zmiany musiały być wprowadzone w całym pakiecie, teraz zdefiniowany pakiet jest tylko szablonem na podstawie którego można definiować Klientowi własne ustawienia – np. niestandardową liczbę darmowych godzin wynajmu sali konferencyjnej, bądź inną liczbę / cenę skanowanej poczty. Zmiany będą szczególnie widoczne podczas kolejnej aktualizacji, w której zostaną wdrożone nowe rozliczenia.

Indywidualne ustawienia pakietu

 

Zapraszamy do testów! W razie pytań jesteśmy do Waszej dyspozycji!