ZAKŁADAM KONTO

AKTUALNOŚCI

Bądź na bieżąco!

AKTUALIZACJA DESKTOMY 23.05.2019

23.05.2019

W dniu dzisiejszym w wersji DEMO, została wdrożona kolejna aktualizacja systemu DESKTOMY. Słuchając opinii Użytkowników, stworzyliśmy rozwiązania, które zdecydowanie usprawnią pracę Wirtualnych biur. Na Państwa kontach aktualizacja pojawi się w przeciągu najbliższego tygodnia.

Najważniejsze zmiany:

  • Dodawanie wielu listów za jednym razem.
  • Informacje dodatkowe, w panelu dodawania poczty.
  • Wysyłka wiadomości jako e-mail.
  • Dodatkowe typy listów.
  • Ponowna wysyłka powiadomień.

Pomniejsze zmiany:

  • Przyśpieszenie działania i wyszukiwania w kartotece.
  • Poprawa sortowania poczty.
  • Stan menu bocznego (schowane/odkryte) zostaje zachowany po przeładowaniu strony.
  • Rezerwację sal można anulować z poziomu podsumowania w kalendarzu.
  • W kolejce e-mail dodana została opcja „Anuluj kolejkę”.
  • Możliwość przeglądania poczty klientów z archiwum.
  • Inne mniejsze zmiany.

 

OPIS POSZCZEGÓLNYCH ZMIAN

Dodawanie wielu listów jednocześnie.

Od teraz, gdy będziemy wprowadzać nową pocztę dla wybranego Klienta, możemy za jednym razem dodać kilka listów jednocześnie.

Załóżmy, że do jednego Klienta w danym dniu, listonosz przyniesie kilka listów. Zamiast wprowadzać do systemu każdą przesyłkę osobno, zrobimy to tylko raz, ponieważ, po wprowadzeniu jednej poczty, wystarczy, że klikniemy przycisk „Dodaj kolejną”. Każdy list zostanie dodany osobno, jednak zostanie wysłane tylko 1 łączne powiadomienie e-mail. Rozmiar załączników nie może przekroczyć 30MB.

 

Informacje dodatkowe, w panelu dodawania poczty.

Podczas dodawania poczty, po wyborze Klienta, z prawej strony, został dodany panel z informacjami dodatkowymi przypisanymi do wybranego Klienta. Informacje te, podajemy podczas wprowadzania nowego Klienta do systemu. Oczywiście, informacje dodatkowe możemy edytować w dowolnym momencie.

Dzięki tej opcji, obsługa Klienta stanie się jeszcze lepsza, ponieważ w informacjach dodatkowych, możemy na przykład wprowadzić informacje o tym jaką pocztę skanować, zapisać godziny, w jakich można się kontaktować lub jakiekolwiek inne informacje odnośnie Klienta przydatne przy odbiorze poczty.

 

Wysyłka wiadomości jako e-mail.

Do tej pory, wysyłając wiadomość wewnętrzną do Klienta, dostawał On powiadomienie o nowej wiadomości na swoją pocztę e-mail. Jednak, aby odczytać treść wiadomości, musiał zalogować się do systemu DESKTOMY.

Dzięki nowej funkcji, możemy wysyłać wiadomości jako e-mail. Nasz Klient dostanie wiadomość na swoją pocztę e-mail, gdzie z poziomu poczty, będzie mógł odczytać treść wiadomości bez dodatkowego logowania

 

Dodatkowe typy listów.

Z tą funkcjonalnością, dajemy Użytkownikom możliwość dostosowania systemu do swoich potrzeb. Od teraz, Wirtualne biuro samo może dodawać nowe typy korespondencji. Nie musimy ograniczać się do zwyczajnego listu, czy listu poleconego. Jeśli istnieje potrzeba, w dowolnym momencie, możemy sami dodać nowy typ poczty, który jest dla nas istotny. Ponadto, zrobimy to zaledwie paroma kliknięciami.

 

Ponowna wysyłka powiadomień.

Ponowna wysyłka powiadomień, umożliwia nam wysłanie powiadomienia na przykład z nowo dodanym załącznikiem.

Załóżmy, że Klient wybrał pakiet obsługi poczty bez skanowania. Jednak dostał powiadomienie o korespondencji, która jest dla niego szczególnie ważna i pilnie potrzebuje jej skanu. Właśnie w takiej sytuacji, idealnie sprawdzi się opcja ponownego powiadomienia, ponieważ bez żadnego problemu możemy wysłać kolejne powiadomienie wraz z załącznikiem dodanym na życzenie.