ZAKŁADAM KONTO

AKTUALNOŚCI

Bądź na bieżąco!

Aktualizacja 29.09 2020 – Poczta: filtrowanie i ustawienia tabeli

29.09.2020

Motywowani prośbami Klientów postanowiliśmy dodać parę ułatwień, które pozwolą na dopasowanie wyglądu archiwum poczty do potrzeb i przyzwyczajeń każdego Klienta.

Ustawiaj i zmieniaj tabele!

Dodaliśmy możliwość zmiany ustawień tabeli w sekcji Przeglądaj pocztę. Z poziomu ustawień dostępnych w prawym górnym rogu ekranu można dodawać, usuwać i zmieniać kolejność wyświetlanych w tabeli kolumn.

Ustawienia tabeli można zmieniać bez żadnych konsekwencji utraty danych lub informacji odnośnie konkretnej poczty. Przesuwanie, dodawanie lub pominięcie jakiejś kolumny, nie skutkuje niczym więcej aniżeli swobodą w przeglądaniu danych. Dzięki możliwości  wyboru kolumn, zyskujemy porządek i przejrzystość informacji, co przyśpieszy pracę Wirtualnego Biura.

Filtrowanie poczty

Kiedy ustawienia będą dopasowane do naszych potrzeb, można przejść do kolejnego nowego usprawnienia. Jest nim filtrowanie poczty. Korzystanie z tej funkcji, pozwoli na łatwe wyszukiwanie interesującej nas poczty, nawet spośród tysięcy wiadomości. Wyszukiwanie jest możliwe w obrębie filtrów odpowiadającym nazwom każdej kolumny: Data (zakres od do), LP, Klient, Nadawca/Odbiorca, Typ, Załącznik, Status. Niektóre filtry posiadają proponowane treści z listy, jak na przykład przeszukiwanie poczty po Załączniku: [Tak] lub [Nie].

W przypadku filtrowania po nazwie Klienta, możemy wybrać go z listy lub wpisać całą nazwę lub jedynie część. Należy pamiętać, że w sytuacji, kiedy wpisujemy fragment nazwy, który znajduje się w większej ilości firm aniżeli jedna, zostaną nam wyświetleni wszyscy, którzy posiadają wyszukiwany człon w swojej nazwie (np. sp. z o.o.).

Łączenie filtrów – aby uzyskać bardziej szczegółowe wyniki filtrowania, możemy łączyć wpisywane zakresy wyszukiwania. Na przykład: nazwa Firmy + odpowiedni okres czasu + status poczty.

Eksportowanie XLS

Dzięki nowym filtrom możesz wyeksportować plik XLS z listą poczty dokładnie taką jaką potrzebujesz. W pliku XLS pojawią kolumny oraz wiersze dokładnie takie jakie widzisz w tabeli z ustawionymi filtrami.

Zmiana nazwy skanu

W zakładce Poczta -> Przesłane Skany, można edytować nazwę skanu, który został zeskanowany bezpośrednio do systemu. Należy pamiętać o podstawowych zasadach nazewnictwa pliku: zapis nazwy bez spacji i bez polskich znaków!

Mamy nadzieję, że przedstawione funkcje przyczynią się do ułatwienia i usprawnienia pracy Wirtualnych Biur!