Aktualizacja 2.40 różnicowanie uprawnień Administratora
28.11.2024
Skrót zmian w ramach Aktualizacji 2.40
W Panelu Klienta Moduł Poczta – Przeglądaj pocztę
W Panelu Administratora Moduł Poczta – Wydaj pocztę
Rozdzieliliśmy funkcję zniszczenia korespondencji na zniszczenie / wyrzucenie. Tym samym w Panelu Klienta w Przeglądaj pocztę pojawiły się dwie nowe ikony umożliwiające klientowi poproszenia Biura o zniszczenie lub wyrzucenie korespondencji. W panelu Administracyjnym w Wydaj pocztę również pojawiły się dwa przyciski umożliwiające oznaczenie korespondencji jako zniszczoną lub wyrzuconą.
Moduł Poczta – Dodaj pocztę
1. Dodaliśmy funkcję umożliwiającą pokazanie adresów e-mail, na które wysyłane są powiadomienia. Adresy można modyfikować. Aby korzystać z funkcji należy ją aktywować w Ustawieniach poczty.
2. Dołożyliśmy alert o załączniku dla sytuacji wstawienia załącznika do powiadomienia, gdy zaznaczona jest opcja „Wyślij powiadomienie bez załącznika” .
Moduł Rezerwacje
Umożliwiliśmy Administratorom podgląd, zatwierdzanie lub anulowanie rezerwacji z poziomu otrzymanej wiadomości e-mail o nowej rezerwacji.
Moduł Administracja – Dodaj / edytuj użytkownika będącego Administratorem
Dołożona została funkcjonalność różnicowania uprawnień w dostępie do funkcji panelu Admina. Teraz nie tylko w ramach uprawnienia Klienta ale też Administratora będzie można konfigurować użytkownikom różne uprawnienia.
Moduł Klienci – Potencjalni Klienci – formularz rejestracji
Dodaliśmy do formularza potencjalnego klienta możliwość dodawania kilku osób kontaktowych z oznaczeniem uprawnień, aby po konwersji na klienta aktywnego dane te w pełnej wersji były kopiowane do informacji o kliencie.
Rozliczenia – Wystaw fakturę
Do stawek VAT dodaliśmy stawkę „NP” , aby móc oznaczać podmioty niepodlegające opodatkowaniu.
Niszczenie / Wyrzucanie korespondencji
Funkcja usuwania korespondencji została podzielona na zniszcz/wyrzuć. Z uwagi na to, że w niektórych ofertach Biur zniszczenie korespondencji jest odpłatne a tym samym różni się do wyrzucenia korespondencji (np. materiałów reklamowych), dotychczasowa ikona kosza pod nazwą „oznacz jako zniszczone” została rozdzielona na „oznacz jako zniszczone” oraz „oznacz jako do wyrzucenia”. W panelu Klienta ta opcja również została podzielona, dlatego, jeżeli w Państwa ofercie rozdzielane są te usługi, teraz będzie można je łatwiej identyfikować.
Pokazanie adresów do powiadomień w Dodaj pocztę.
Od dzisiaj mogą Państwo włączyć funkcję pokazywania adresów e-mail, na które wysyłane jest powiadomienie. Dzięki tej funkcji można się upewnić, czy adres e-mail klienta jest właściwy. Można również uzupełnić pole dodatkowym adresem lub zamienić na inny. Dla bezpieczeństwa zmiany adresów są zapisywane w systemie. Funkcję aktywujemy w sekcji Administracja – Ustawienia – Poczta.
Alert o dodanym załączniku
Dla powiadomień, które mają zaznaczoną opcję „Wyślij powiadomienie bez załącznika” po dodaniu załącznika i kliknięciu Zapisz pojawia się alert o tym, że załącznik został dodany, mimo, że nie powinien i należy potwierdzić działanie lub anulować operację i usunąć załącznik.
Możliwość zatwierdzania/ anulowania rezerwacji z poziomu otrzymanej wiadomości e-mail
Informacja o dokonanej rezerwacji sal zostaje wysłana na maila. Dotychczas taka informacja zawierała wyłącznie dane rezerwacji. Po aktualizacji w wiadomości pojawią się przyciski umożliwiające zatwierdzenie danej rezerwacji bez logowaniu, po logowaniu lub jej anulowanie.
Różnicowanie uprawnień Administratora
Nowa funkcja umożliwia różnicowanie w dostępach do funkcjonalności panelu. Aktywacji funkcji dokonujemy w sekcji Administracja – Ustawienia – Ogólne. Po aktywacji nowej funkcjonalności w edycji lub dodawaniu użytkownika będącego Administratorem pojawia się macierz uprawnień, która pozwala nam zaznaczyć te sekcje, do których dana osoba powinna mieć dostęp. Ważna uwaga: niektóre dostępy przydzielane są grupowo co znaczy, że zaznaczenie pewnej sekcji może spowodować zaznaczenie innych. Wynika to z logicznego połączenia między tymi funkcjami. Jeżeli chcemy złamać tę zasadę należy skorzystać z opcji „alt + zaznaczenie/odznaczenie sekcji”. Takie działanie spowoduje zaznaczanie/odznaczenie tylko jednej pozycji.
Osoby kontaktowe w formularzy rejestracji
Formularz rejestracji dla potencjalnych klientów został uzupełniony o dodawanie kilku osób kontaktowanych. Dodane pozycje są tożsame z wyglądem sekcji „osoby kontaktowe” w informacjach o kliencie, aby przy przenoszeniu klienta potencjalnego do aktywnego wszystkie dane dotyczące klienta były już uzupełnione.
Dodatkowa stawka VAT – NP
Systemowe stawki VAT, czyli takie, które nie podlegają edycji, zostały uzupełnione o stawkę „NP”.