ZAKŁADAM KONTO

AKTUALNOŚCI

Bądź na bieżąco!

Aktualizacja 2.20 – Personalizacja kolorów aplikacji

03.08.2021

Przedstawione poniżej funkcje, to subtelne zmiany i dodatki, które pozwalają na kilka nowych możliwości zarówno w panelu administratora, jak i samego Klienta wirtualnego biura. Większość z nich powstała na prośbę naszych obecnych Klientów, z czego bardzo się cieszymy. Wasze sugestie są ważne dla nas jak i dla pozostałych użytkowników DESKTOMY.

FAKTURY BEZ PODATKU VAT

Podczas zakładania własnej działalności lub firmy, istnieje możliwość bycia tak zwanym nievatowcem. W tym przypadku faktury wystawiane są bez żadnego podatku VAT. W naszym panelu do rozliczeń, uwzględniliśmy taką opcję, która znajduje się pod skrótem ZW – zwolniony. Podczas wystawiania dokumentu: Rozliczenia -> Wystaw -> Dodaj nową pozycję, wystarczy wybrać odpowiednią opcję, która zostanie przeliczona i wyświetlona na podglądzie oraz na finalnej wersji dokumentu.

PROŚBA O ZNISZCZENIE KORESPONDENCJI

Ta funkcja jest przeznaczona do użytkowania w panelu Klienta.

Kiedy funkcja jest przydatna?

W sytuacji, kiedy Wirtualne Biuro odbiera przesyłkę dla Klienta, która jest o innym charakterze aniżeli list, np. ulotki, katalogi reklamowe itp. W tej sytuacji gromadzenie takiej korespondencji nie jest istotne dla Klienta. Dlatego za pomocą wewnętrznej wiadomości, może on wysłać informację z prośbą o zniszczenie danej korespondencji.

 

 

Jak to zrobić?

Przy wybranej poczcie jest widoczna czerwona ikona, która odpowiada za przeniesienie Klienta do wiadomości z prośbą o zniszczenie korespondencji. Tekst wiadomości jest domyślny, z możliwością edytowania. Na dole zostaje umieszczony link, który przekieruje administratora bezpośrednio do wybranej korespondencji, która ma zostać zniszczona. Powala to na szybsze i łatwiejsze komunikowanie oraz bezbłędne usunięcie wybranej korespondencji.

Po wysłaniu prośby, ta informacja znajdzie się w panelu administratora, który uzyska możliwość zmiany statusu danej poczty na ‘ZNISZCZONE’.

MOŻLIWOŚĆ BLOKOWANIA PROŚBY O SKAN

W sytuacji kiedy Wirtualne Biuro odbierze przesyłkę/paczkę w imieniu swojego Klienta, może zaznaczyć opcję o braku możliwości wysyłania przez Klienta prośby o skan. Skąd taki pomysł? Ta opcja pozwala na zachowanie porządku oraz niesie ona ze sobą informację, że dana przesyłka jest większych rozmiarów a zeskanowanie jej jest praktycznie niemożliwe lub bardzo utrudnione.

Kiedy funkcja działa?

Aby ta opcja była widoczna, niezbędne jest aktywowanie funkcji ‘wyślij prośbę o skan’, ze strony Wirtualnego Biura. Dokładny opis funkcji widoczny TUTAJ

W sytuacji kiedy opcja ‘wyślij prośbę o skan’, jest globalnie nieaktywna lub nie jest ona dostępna dla wyznaczonych Klientów, w ich panelu, cała funkcja oraz połączone z nią przyciski, nie będą widoczne.

Jak to działa?

Podczas dodawania informacji o nowej korespondencji, Wirtualne Biuro blokuje opcję wysyłania prośby o skan. W tym przypadku klient, niezmiennie zostaje powiadomiony o nowej poczcie, jednak przycisk z prośbą o skan, nie będzie widoczny przy tej pozycji.

USTAWIENIA TABELI W PROŚBIE O SKAN

Znana i lubiana opcja przez użytkowników DESKTOMY. Funkcja pozwala na personalizację i wygodne ułożenie kolejności lub widoczności tabel. Rozszerzyliśmy jej działanie, także na sekcję ‘Prośba o skan’.

MOŻLIWOŚĆ ANULOWANIA REZERWACJI PRZEZ KLIENTA

Anulowanie rezerwacji z poziomu Klienta to usprawnienie komunikacji, organizacji pracy biura i oszczędność czasu.

Jak to działa?

Każde biuro indywidualnie decyduje się na tę opcję. Domyślnie, anulowanie rezerwacji przez Klienta jest zablokowane. Aby to zmienić, należy wejść w: Usługi -> Lista usług -> Dostępność

Widoczne są 3 możliwości:

1) Domyślna – Nie zezwalaj na anulowanie rezerwacji

2) Zezwalaj na anulowanie rezerwacji

3) Zezwalaj na anulowanie do 24h przed terminem rezerwacji – jeżeli Klient będzie chciał anulować rezerwację poniżej tego czasu, otrzyma powiadomienie, że jest to niemożliwe

Pamiętaj – wybrana opcja jest dostępna i jednakowa dla wszystkich użytkowników.

Jak Klient może anulować rezerwację?

Wystarczy wejść w szczegóły dokonanej rezerwacji i wybrać czerwony przycisk 'Anuluj rezerwację', który automatycznie powiadomi Wirtualne Biuro o rezygnacji Klienta. Jeżeli Wirtualne Biuro zaznaczyło opcję o anulowaniu rezerwacji nie później niż 24 godziny, należy pamiętać o szybszym odwołaniu terminu. Jeżeli zostanie on przekroczony, Klientowi zostanie wyświetlony komunikat o braku możliwości odwołania rezerwacji poprzez DESKTOMY.

ZMIANA KOLORU APLIKACJI

Najprzyjemniejszą funkcję, zostawiliśmy na koniec. Zmiana koloru głównego w panelu. Pozwala to na spersonalizowanie panelu i dopasowanie wizualne do Wirtualnego Biura, lub po prostu na zmiany koloru w zależności od nastroju i upodobań 🙂

Aby to zrobić, należy wejść w: Administracja -> Ustawienia -> Personalizacja

Kolor można wybrać za pomocą suwaka lub poprzez wpisanie odpowiedniego kodu koloru. Szaleństwo dozwolone, ponieważ zawsze można przywrócić domyślny wygląd, za pomocą przycisku po prawej stronie.

Pamiętaj – zmiany koloru są widoczne globalnie. Wybierajcie odpowiedzialnie, bo wszyscy Klienci na pewno zaskoczą się zmianą.

Mamy nadzieję, że pozytywnie!