Aktualizacja 2.20 – Personalizacja kolorów aplikacji
03.08.2021
Przedstawione poniżej funkcje, to subtelne zmiany i dodatki, które pozwalają na kilka nowych możliwości zarówno w panelu administratora, jak i samego Klienta wirtualnego biura. Większość z nich powstała na prośbę naszych obecnych Klientów, z czego bardzo się cieszymy. Wasze sugestie są ważne dla nas jak i dla pozostałych użytkowników DESKTOMY.
FAKTURY BEZ PODATKU VAT
Podczas zakładania własnej działalności lub firmy, istnieje możliwość bycia tak zwanym nievatowcem. W tym przypadku faktury wystawiane są bez żadnego podatku VAT. W naszym panelu do rozliczeń, uwzględniliśmy taką opcję, która znajduje się pod skrótem ZW – zwolniony. Podczas wystawiania dokumentu: Rozliczenia -> Wystaw -> Dodaj nową pozycję, wystarczy wybrać odpowiednią opcję, która zostanie przeliczona i wyświetlona na podglądzie oraz na finalnej wersji dokumentu.
PROŚBA O ZNISZCZENIE KORESPONDENCJI
Ta funkcja jest przeznaczona do użytkowania w panelu Klienta.
Kiedy funkcja jest przydatna?
W sytuacji, kiedy Wirtualne Biuro odbiera przesyłkę dla Klienta, która jest o innym charakterze aniżeli list, np. ulotki, katalogi reklamowe itp. W tej sytuacji gromadzenie takiej korespondencji nie jest istotne dla Klienta. Dlatego za pomocą wewnętrznej wiadomości, może on wysłać informację z prośbą o zniszczenie danej korespondencji.
Jak to zrobić?
Przy wybranej poczcie jest widoczna czerwona ikona, która odpowiada za przeniesienie Klienta do wiadomości z prośbą o zniszczenie korespondencji. Tekst wiadomości jest domyślny, z możliwością edytowania. Na dole zostaje umieszczony link, który przekieruje administratora bezpośrednio do wybranej korespondencji, która ma zostać zniszczona. Powala to na szybsze i łatwiejsze komunikowanie oraz bezbłędne usunięcie wybranej korespondencji.
Po wysłaniu prośby, ta informacja znajdzie się w panelu administratora, który uzyska możliwość zmiany statusu danej poczty na ‘ZNISZCZONE’.
MOŻLIWOŚĆ BLOKOWANIA PROŚBY O SKAN
W sytuacji kiedy Wirtualne Biuro odbierze przesyłkę/paczkę w imieniu swojego Klienta, może zaznaczyć opcję o braku możliwości wysyłania przez Klienta prośby o skan. Skąd taki pomysł? Ta opcja pozwala na zachowanie porządku oraz niesie ona ze sobą informację, że dana przesyłka jest większych rozmiarów a zeskanowanie jej jest praktycznie niemożliwe lub bardzo utrudnione.
Kiedy funkcja działa?
Aby ta opcja była widoczna, niezbędne jest aktywowanie funkcji ‘wyślij prośbę o skan’, ze strony Wirtualnego Biura. Dokładny opis funkcji widoczny TUTAJ
W sytuacji kiedy opcja ‘wyślij prośbę o skan’, jest globalnie nieaktywna lub nie jest ona dostępna dla wyznaczonych Klientów, w ich panelu, cała funkcja oraz połączone z nią przyciski, nie będą widoczne.
Jak to działa?
Podczas dodawania informacji o nowej korespondencji, Wirtualne Biuro blokuje opcję wysyłania prośby o skan. W tym przypadku klient, niezmiennie zostaje powiadomiony o nowej poczcie, jednak przycisk z prośbą o skan, nie będzie widoczny przy tej pozycji.
USTAWIENIA TABELI W PROŚBIE O SKAN
Znana i lubiana opcja przez użytkowników DESKTOMY. Funkcja pozwala na personalizację i wygodne ułożenie kolejności lub widoczności tabel. Rozszerzyliśmy jej działanie, także na sekcję ‘Prośba o skan’.
MOŻLIWOŚĆ ANULOWANIA REZERWACJI PRZEZ KLIENTA
Anulowanie rezerwacji z poziomu Klienta to usprawnienie komunikacji, organizacji pracy biura i oszczędność czasu.
Jak to działa?
Każde biuro indywidualnie decyduje się na tę opcję. Domyślnie, anulowanie rezerwacji przez Klienta jest zablokowane. Aby to zmienić, należy wejść w: Usługi -> Lista usług -> Dostępność
Widoczne są 3 możliwości:
1) Domyślna – Nie zezwalaj na anulowanie rezerwacji
2) Zezwalaj na anulowanie rezerwacji
3) Zezwalaj na anulowanie do 24h przed terminem rezerwacji – jeżeli Klient będzie chciał anulować rezerwację poniżej tego czasu, otrzyma powiadomienie, że jest to niemożliwe
Pamiętaj – wybrana opcja jest dostępna i jednakowa dla wszystkich użytkowników.
Jak Klient może anulować rezerwację?
Wystarczy wejść w szczegóły dokonanej rezerwacji i wybrać czerwony przycisk 'Anuluj rezerwację’, który automatycznie powiadomi Wirtualne Biuro o rezygnacji Klienta. Jeżeli Wirtualne Biuro zaznaczyło opcję o anulowaniu rezerwacji nie później niż 24 godziny, należy pamiętać o szybszym odwołaniu terminu. Jeżeli zostanie on przekroczony, Klientowi zostanie wyświetlony komunikat o braku możliwości odwołania rezerwacji poprzez DESKTOMY.
ZMIANA KOLORU APLIKACJI
Najprzyjemniejszą funkcję, zostawiliśmy na koniec. Zmiana koloru głównego w panelu. Pozwala to na spersonalizowanie panelu i dopasowanie wizualne do Wirtualnego Biura, lub po prostu na zmiany koloru w zależności od nastroju i upodobań 🙂
Aby to zrobić, należy wejść w: Administracja -> Ustawienia -> Personalizacja
Kolor można wybrać za pomocą suwaka lub poprzez wpisanie odpowiedniego kodu koloru. Szaleństwo dozwolone, ponieważ zawsze można przywrócić domyślny wygląd, za pomocą przycisku po prawej stronie.
Pamiętaj – zmiany koloru są widoczne globalnie. Wybierajcie odpowiedzialnie, bo wszyscy Klienci na pewno zaskoczą się zmianą.
Mamy nadzieję, że pozytywnie!